מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשע״א 06.10.2010

פרסום ראשון: ה"בנקט" ייערך ב'ברוקלין קרויז טרמינל'

לאחר שבשנה האחרונה אירחה שכונת קראון-הייטס את "בנקט" כינוס השלוחים העולמי, ולפני כשנתיים נערך "הבנקט" במזח 94 שבמנהטן, הכריז הרב משה קוטלרסקי בשם חברי ועד הכינוס על כך שהשנה ייערך הבאנקעט ב'ברוקלין קרויז טרמינל', הממוקם במזח 12 בשכונת רד הוק בברוקלין לסיפור המלא
פרסום ראשון: ה
מקום הכינוס. המבנה נמצא בצמוד לאוניית הקרויז
לאחר שבשנה האחרונה אירחה שכונת קראון-הייטס את "בנקט" כינוס השלוחים העולמי, ולפני כשנתיים נערך "הבנקט" במזח 94 שבמנהטן, הכריז הרב משה קוטלרסקי בשם חברי ועד הכינוס על כך שהשנה ייערך הבאנקעט ב'ברוקלין קרויז טרמינל', הממוקם במזח 12 בשכונת רד הוק בברוקלין.

הנמל ההיסטורי של ברוקלין שימש זה למעלה מ150 שנה כשער לארה"ב עבור סחורות המגיעות מכל רחבי העולם. מזח 12 שנפתח זמן קצר לפני מלחמת האזרחים היה מקום האיחסון עד שנת 2006 אז עבר המקום שיפוצים בהיקף של 52 מליון דולר, והפך את המקום לטרמינל החדש של ספינות היוקרה מהמפוארות בעולם.

'ברוקלין קרויז טרמינל' היה נראה לחברי הוועד כמקום האידיאלי לקיום הבנקעט עם 182,000 מטרים רבועים של שטח, עם נוף מרהיב של קו הרקיע של מנהטן, פסח החירות וכמובן קירבתו לקראון-הייטס.

האולם הגדול מקבל מידי שנה עשרות אלפי נוסעים מכל רחבי העולם. בחודשים האחרונים נערך משא ומתן להשגת האישורים הנדרשים כדי לנהל את אירוע השיא של הכינוס במקום.

"הגידול משנה לשנה מחייב אותנו לחפש אחר מקומות גדולים ומרווחים יותר", אומר הרב מענדל קוטלרסקי, מתאם הכינוס, "עם זאת חשוב לנו שזה יהיה במקום שיהיה נגיש מכל הבחינות לאלפים שמשתתפים בו, כך שה'ברוקלין טרמינל' היה הבחירה הנכונה הן מבחינת מיקום וסדר גודל מתאים".

מעמד הבנקעט אליו חוברים אלפי השלוחים מכל רחבי העולם לצד תומכיהם, נחשב לאירוע השיא של כינוס השלוחים העולמי, וכן לכינוס היהודי הגדול בעולם, כאשר תחת קורת גג אחד חוברים למעלה מ-4000 איש יחדיו.

גם השנה על ההפקה ינצח הצוות המסור של דוד שארף ורונן פלד, בעזרתו של ר' שניאור נג'ר וחברי ועד הכינוס שעושים ימים ולילות למען הצלחת האירוע וקידוש שם ליובאוויטש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.