מערכת COL | יום כ"ז תשרי ה׳תשע״א 05.10.2010

מהפכה ברשת: עשרות אלפי תמונות מחלוקת דולרים

זה כבר שנים מספר שחברת JEM כחלק מפרויקט 'הפגישות שלי עם הרבי' מעלה לרשת תמונות וקטעי וידאו שצולמו ב'חלוקת דולרים' בכדי שאנשים יוכלו לזהות את עצמם או את מכריהם ולהשיג תמונה או וידאו שלהם עם הרבי ● במאמץ שנמשך שנים אחדות הושלמה סריקתם של 86,000 תמונות והפיכתם לתמונות דיגיטליות מקצועיות זאת בנוסף ל-150,000 תמונות מתוך קטעי וידאו שונים שכבר הועלו לאתר  לסיפור המלא  
מהפכה ברשת: עשרות אלפי תמונות מחלוקת דולרים

זהו היה אחד המעמדים הנשגבים ביותר באותם שנים. מידי יום ראשון אלפים גדשו את חזית מרכז חב"ד העולמי – 770 למעמד 'חלוקת דולרים'. שעות על גבי שעות היה הרבי עומד על רגליו בפתח חדרו הקדוש ומחלק שטר של דולר 'לברכה והצלחה', כשמולו חולפים כל גווני האנושות, הזרמים והעדות.

אותם ימי ראשון תועדו בווידאו ובתמונות ע"י ר' חיים ברוך הלברשטאם מחברת WLCC , כשלאחרונה נרכשו אותם תמונות ע"י חברת המדיה החבדי"ת JEM.

זה כבר שנים מספר שחברת JEM כחלק מפרויקט 'הפגישות שלי עם הרבי' מעלה לרשת תמונות וקטעי וידאו שצולמו ב'חלוקת דולרים' בכדי שאנשים יוכלו לזהות את עצמם או את מכריהם ולהשיג תמונה או וידאו שלהם עם הרבי.

התגובות מאלו שמצאו את עצמם במסגרת הפרויקט היו כמובן נלהבות ויוצאות מן הכלל. "התמונה של אבי שמצאתי דרך האתר הייתה המתנה הטובה ביותר שיכלתי להביא לו", אומר י.ב. מארץ הקודש.

במאמץ שנמשך שנים אחדות, בפיקוחם של מענדל גוראריה ושייע גופין הושלמה סריקתם של 86,000 תמונות והפיכתם לתמונות דיגיטליות מקצועיות זאת בנוסף ל-150,000 תמונות מתוך קטעי וידאו שונים שכבר הועלו לאתר. חלקו הראשון של הפרוייקט עלה לקראת ג' תמוז האחרון לאתר חדש שנתרם על ידי  איש עסקים מפלורידה, מר נוסי דוברובסקי, במטרה לייעל את זהות המצולמים בתמונות. כשעתה מידי שבוע מתעדכן האתר באלפי תמונות חדשות.

עם מערכת חיפוש קלה ונוחה לשימוש ניתן למצוא באתר את תמונותיהם של הרב הראשי לישראל לשעבר, הרב ישראל מאיר לאו, הרב גבריאל הולצברג הי"ד או את ר' שלום מרדכי רובשקין ואפילו את ראש עיריית ניו יורק לשעבר מר רודולף ג'וליאני ועוד רבים וטובים.

"אנחנו מקבלים פניות כמעט מידי יום מאנשים שונים ומשונים מכל רחבי העולם. החל מבן של אדמו"ר ועד ראשי קהילות יהודים", מספר הרב מענדל גוראריה, הרוח החיה מאחורי הפרוייקט המרשים. "תמונות כאלו אומרים המון לאותם אנשים שעד היום לא ידעו בכלל על קיומם של קטעי הוידאו הללו או התמונות שלהם עם הרבי. אני בטוח שעשרות אלפי האנשים שפגשו את הרבי, ילדיהם ונכדיהם, יהיו מרוצים מהתוצאות".

לכניסה לאתר החדש ולרכישת תמונות או קטעי וידאו בקרו באתר:www.MyMomentwiththeRebbe.com

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.