מערכת COL | יום כ"ו תשרי ה׳תשע״א 04.10.2010

חיפושים אחר ישראלי שנפל מהמג'יק 1 לים התיכון

חיפושים בלב ים אחר ישראלי שנפל מספינה: מסוקים וספינות עורכים חיפושים אחר צעיר ישראלי שנפל מספינת תיור למימי הים התיכון. למחפשים הישראלים והקפריסאים הצטרפו כוחות יוניפי"ל ● רבה של קפריסין השליח הרב אריה זאב רסקין מסר בשיחה עם COL כי "אנו בקשר עם כוחות החיפוש, ועוקבים בדאגה אחר החיפושים. עונת הקיץ האחרונה, התאפיינה בהפלגות רבות שהביאו תיירים רבים מהארץ לאי"  לסיפור המלא
חיפושים אחר ישראלי שנפל מהמג'יק 1 לים התיכון

חיפושים בלב ים אחר ישראלי שנפל מספינה: מסוקים וספינות עורכים חיפושים אחר צעיר ישראלי שנפל מספינת תיור למימי הים התיכון. כך מסרו בצהריים  גורמים רשמיים בקפריסין. למחפשים הישראלים והקפריסאים הצטרפו כוחות יוניפי"ל.

רבה של קפריסין השליח הרב אריה זאב רסקין מסר בשיחה עם COL כי "אנו בקשר עם כוחות החיפוש, ועוקבים בדאגה אחר החיפושים. עונת הקיץ האחרונה, התאפיינה בהפלגות רבות שהביאו תיירים רבים מהארץ לאי".

בהודעת משרד ההגנה הקפריסאי נמסר כי בסביבות 3:00 בלילה התקבלה קריאת מצוקה מהספינה, לפיה ישראלי נעדר לאחר שנפל לים מהספינה "מיראז' 1", המוכרת גם כ"מג'יק 1", שנשאה את דגל פנמה. המג'יק 1, ששטה לקפריסין, יצאה מנמל חיפה.

גורמים קפריסאים המתאמים את פעולות החיפוש מסרו, כי ספינות חיל-הים והכוח הבינלאומי של האו"ם בלבנון מסייעים בחיפושים. בנוסף, מסוקים חגים באוויר באזור הנפילה המשוער. מצה"ל נמסר כי החיפושים, בהם השתתפו ספינות חיל-הים, נמשכים. עם זאת, בהודעת משרד ההגנה הקפריסאי נמסר כי "החיפושים יימשכו עד למיצוי סופי שלהם".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.