מערכת COL | יום כ"א תשרי ה׳תשע״א 29.09.2010

ראלי סוכות לחיילי צבאות ה' בכפר חב"ד ● גלריה

מאות מחיילי צבאות ה' בכפר חב"ד השתתפו בראלי ענק לרגל חג הסוכות. תוכנית עמוסה אך מעניינת ריתקה את החיילים למשך שלוש שעות לדיווח ולגלריה 
ראלי סוכות לחיילי צבאות ה' בכפר חב
מאות מחיילי צבאות ה' בכפר חב"ד השתתפו בראלי ענק לרגל חג הסוכות. תוכנית עמוסה אך מעניינת ריתקה את החיילים למשך שלוש שעות.

הראלי נפתח בדברים של המנחה הרב מענדי קרסיק אודות חג הסוכות ותפקידם של חיילי צבאות ה' בחג וכל השנה. הרב קרסיק ציין את יחודה של השנה - 30 שנה ליסוד צבאות ה' ע"י הרבי.

משפיע התלמוד תורה הרב מנחם מענדל אלפרוביץ סיפר סיפור חסידי בלשונו העשירה והמתובלת. מיד לאחריו מקהלת צבאות ה' פוצחת במחרוזת שירים הקשורה לחג הסוכות אלי אתה ואודך, ניגון הקפות, ניגון שמחה והשיא ושמחת בחגך.

המרא דאתרא הרה"ג הרב מרדכי שמואל אשכנזי מתקבל על ידי החיילים בעמידה זקופה ומדבריו מעשיר את עולמם של החיילים מענייני דיומא. שנים עשר חיילים מוזמנים לבמה לאמירת הפסוקים כאשר חלק זה מונחה על ידי הסמל בצבאות ה' הת' מנדי יפרח. זה המקום לציין כי סמלי צבאות ה' סייעו רבות להצלחת כנס זה.

הצגה מרתקת עיבוד לסיפור החסידי גזירת הסוכות נערכת על ידי שלושה סמלים התמימים אלעזר שפינר, שלום לישנר וישי שרגא. אמן הפנטומימה עופר גורן מצחיק את הקהל בדרכו המיוחדת והשקטה אך עם מסר עומצתי כיצד צריכים לשחק בחברה, כיצד צריכים להתפלל, מצוות הצדקה ועוד.

בסיום הראלי מתקיימת הגרלה על עשרות פרסים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.