מערכת COL | יום י"ד תשרי ה׳תשע״א 22.09.2010

יו"ר זק"א ביקר אצל השלוחים במוסקבה

עם סיום המבצע המורכב של הצלה, בטחון ועוד, עליו פיקד יו"ר זק"א ר' יהודה משי-זהב באומן במהלך ר"ה וימים שקדמו לחג, יחד עם צוות מסור של פעילים, הקדיש יו"ר זק"א יומיים לביקור במוסקבה לסיפור המלא 
יו
עם סיום המבצע המורכב של הצלה, בטחון ועוד, עליו פיקד יו"ר זק"א ר' יהודה משי-זהב באומן במהלך ר"ה וימים שקדמו לחג, יחד עם צוות מסור של פעילים, הקדיש יו"ר זק"א יומיים לביקור במוסקבה.

את המסע הקצר אך הגדוש, החל בלשכתו של רבה הראשי של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר. הרב הראשי קיבל מהאורח סקירה מתומצת על שלל ומגוון הפעילות השוטפת והמיוחדת של ארגון "זק"א" ושיתוף הפעולה לה הם זוכים עם שלוחי הרבי בכל העולם כולו. כמו"כ ציין את שיתוף הפעולה השותף והקבוע עם אנשי מרכז החסד "שערי צדק" במוסקבה, המפעילים גם את "חברה קדישא המרכזית במוסקבה" ומשמשים אף לעת הצורך כפעילי זק"א במגוון אירועים שונים במוסקבה, שהיו במהלך השנים האחרונות, תוך מסירות ופעילות רבה וענפה למען כבוד המת באשר הוא יהודי.

האורח ר' יהודה משי-זהב, אף ביקר בחלק ממוסדות התורה והחסד שהוקמו בידי הרב הראשי במוסקבה ועמד מקרוב על ההתפתחות הגדולה והמרשימה בבירת רוסיה.

במשרדי "אור אבנר - חב"ד", שמע מפי היו"ר השליח הרב דוד מונדשיין, על ההתפתחות הגדולה של כלל השלוחים בכל מדינות חבר העמים, ולסיום העניק לו הרב מונדשיין את "אלבום השלוחים" בחבה"ע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.