מערכת COL | יום כ"ז אלול ה׳תש״ע 06.09.2010

ברכה מעין תלת

מהפכה בתחום החוויה החינוכית לילדים: גם ספר, גם צילומים מרהיבים, גם סיפורת וחריזה וגם... משקפיים להורים ולילדים המעניקות מראה תלת מימדי המלהיב את עולמם ומצית את דמיונם של הילדים. תגובות נלהבות  לסיפור המלא
ברכה מעין תלת
עולם ברכות הנהנין מעולם לא היה מוחשי יותר. בימים אלו הופיע ספר "ברכה ראשונה" בכריכה קשה מבית 'גרפיכץ', המציג תמונות בטכנולוגית תלת מימד בנושא ברכות הנהנין המוגש לילדים, בעיצוב מרהיב ושובה עין, בשילוב סיפורת חרוזה ועליזה. מטרת הספר, להגיש לילדים את עולם ברכות הנהנין בצורה חווייתית ונעימה, המתאימה לכל גיל.

שיטת התלת מימד קיימת בעולם למעלה ממאה שנים, אך חזרה לשימוש בשנתיים האחרונות על ידי מפיקים מהארץ ומהעולם. באמצעות משקפיים מיוחדים, נוצרת אשליה חזותית מרתקת ומיוחדת המעצימה את חווית הצפייה ומעניקה מוחשיות לכל תמונה.

לכל תצלום מלווה טקסט בחרוזים, שנכתב בלשון קלה, ברורה וקולחת, בכתב גדול ומנוקד, על מנת לרתק את הילדים ולמשוך אותם לתוך הספר והמסרים החשובים שהוא נושא בקרבו.

"הילדים נהנים מהספר בצורה יוצאת דופן. הם גם נחשפים למוצרי המזון השונים ועל הברכות השונות שיש לברך עליהם, וכל זה בתלת מימד. לכך מצטרפת העובדה שהילדים משתפים פעולה בכך שהם עצמם מרכיבים את המשקפיים ('גרפיכץ' יצרו משקפיים המתאימות במיוחד למידת ילדים) ונוטלים חלק בגופם בלימוד ההלכה", אומר אחד ההורים שרכש לאחרונה את הספר. גם מוכרי הספרים מדווחים על רכישה מוגברת בחנויות הספרים והתלהבות של הילדים וההורים למראה המוצר החדיש והמהפכני.

הספר הופק בהשקעה רבה, כאשר התמונות צולמו בציוד משוכלל  ובסטודיו שנבנה לשם כך במיוחד. "יש שיטות שונות בהפקת תלת מימד", אומר ערן כ"ץ מבעלי 'גרפיכץ', "כדי שתמונת תלת מימד תצא במיטבה דרושה מחשבה מקדימה, הכנת המוצרים לצילום, טכניקה מיוחדת ועריכת מחשב מדוייקת". מארז "ברכה ראשונה" כולל נרתיק מיוחד לשני זוגות של משקפי תלת מימד, אחד למבוגר ואחד לילד.
הספר זוכה לברכתם והסכמתם הנלהבת של אנשי חינוך, אשר הביעו את שביעות רצונם מכך שהעולם היהודי של הילדים מועשר כעת ביצירה שתקנה להם חשק ומשיכה לפתוח את הספר ולהתבונן בהלכות הקשורות, תוך לימוד מוסר השכל ודרך ארץ, על מנת שהחוויה תיטע בליבם את חשיבות ברכות הנהנין.

חברת 'גרפיכץ' מובילה את השוק החרדי בתחום התלת מימד העיצובי. לאחר שנים רבות של ניסיון ועשייה מוצלחים בתחום, החלו משפחת כ"ץ בהפקות יוקרה לילד החרדי, עם תמונות תלת מימד בשילוב משקפים מיוחדים לצפייה חווייתית.

יצירה זו מצטרפת לשלל מוצרים של 'גרפיכץ' בהם תשורות לתורמים, תעודות הוקרה, מתנות ומזכרות, גימיקים שיווקיים רבים עשויים מחומרים לא מתכלים, מוצרי הנצחה ומודלים בתלת מימד אותם ניתן לראות בכל סלון בבית היהודי בכלל ואצל תומכי תורה של המוסדות הגדולים בפרט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.