מערכת COL | יום כ"ח אלול ה׳תש״ע 07.09.2010

"דרונט" מסייעת לילדים באוסטרליה

קבוצת האינטרנט הישראלית "דרונט", שפיתחה את אתר האינטרנט של צעירי חב"ד בישראל, פתחה לאחרונה סניף באוסטרליה והחליטה לתרום לקהילה באמצעות הסניף האוסטרלי של האירגון הבינלאומי "פרינדשפ סירקל"- "מעגל הידידות" לסיפור המלא

קבוצת האינטרנט הישראלית "דרונט", שפיתחה את אתר האינטרנט של צעירי חב"ד בישראל, פתחה לאחרונה סניף באוסטרליה והחליטה לתרום לקהילה באמצעות שליח חב"ד במלבורן, שמנהל את הסניף האוסטרלי של האירגון הבינלאומי "פרינדשפ סירקל"- "מעגל הידידות".

השלוחה האוסטרלית של חברת דרונט הקימה בתרומה אתר אינטרנט ראשון לאירגון המופעל ע"י מאות משלוחי חב"ד בעולם. מנכ"ל דרונט אוסטרליה, אפי שונטרסקי, ביקר בשבוע שעבר במשרדי האירגון במלבורן שבאוסטרליה ונפגש עם הרב מרדכי אנג'ל העומד בראש האירגון בעיר.

מר שונטרסקי תיאם עם הרב אנג'ל את המשך הפעילות המשותפת של דרונט והאירגון לטובת הקהילה. שונטרסקי מציין כי המיזם החדש יכלול פעילויות ספורט אינטראקטיביות לילדים בעלי צרכים מיוחדים, באמצעות אירגון ספורט ידוע באוסטרליה.

מאז הקמתו של האירגון בשנת 1994 בווסט בלומפילד, ויסקונסין, התרחב מעגל הידידות בכל רחבי העולם. מתנדבי מעגל הידידות, מבלים לפחות שעה אחת בשבוע עם חברם המיוחד, בביתם או בתוכנית של מעגל הידידות שבאזורם. הם מקיימים פעילויות ביחד, מדברים, נהנים אחד מחברתו של השני והכי חשוב, מעניקים להורים המתמודדים עם הקשיים את מרווח הנשימה הדרוש להם כל-כך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.