מערכת COL | יום כ"ב אלול ה׳תש״ע 01.09.2010

התאומים מארה"ב חגגו בר מצוה עם האח השכול

שני נערים בני מצווה מארצות הברית חגגו בר מצוה משותפת בכותל המערבי עם אח שכול שאיבד את אחיו בקרב המחבלים בציר המתפללים בחברון. במסגרת פרוייקט "בר מצוה תאומה" של מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור במטרה להביע את ההזדהות והכבוד הראוי למשפחות השכולות של נפגעי הטרור בישראל  לסיפור המלא 
התאומים מארה
(צילומים: ברלה שיינר, COL)
שני נערים בני מצווה מארצות הברית חגגו בר מצוה משותפת בכותל המערבי עם אח שכול שאיבד את אחיו בקרב המחבלים בציר המתפללים בחברון. במסגרת פרוייקט "בר מצוה תאומה" של מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור במטרה להביע את ההזדהות והכבוד הראוי למשפחות השכולות של נפגעי הטרור בישראל.

ביום שני התאספו בכותל המערבי עשרות בני משפחה וידידים לטקס בר מצוה מרגש משותף למשפחת ליברמן מארצות הברית ולמשפחת רחמים מקרית מלאכי. משפחת ליברמן החליטו להשתתף בפרוייקט "בר מצוה תאומה" של צעירי חב"ד על מנת להביע את הערכתם למשפחת רחמים שבנם לוחם משמר הגבול גדי הי"ד נהרג על קידוש ה' בקרב המחבלים בציר המתפללים בחברון.

הרב יוסי סברדלוב מצעירי חב"ד ניהל את התפילה החגיגית בשירה וריקודים. הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד אומר כי פרוייקט "בר מצוה תאומה" נותן הזדמנות נפלאה להנחיל לילדי בר מצוה מהתפוצות ערכים של אהבת ישראל וארץ ישראל מחד, ומאידך להביע את הכבוד והערכה הראויים למשפחות השכולות מנפגעי הטרור והמלחמה בישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.