מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תש״ע 26.08.2010

טקס השקת מרפאת כולל חב"ד גראבסקי המחודשת בצפת

בטקס מרשים בנוכחות מנהלת מחוז צפון בכללית הגב' ציפי שדה, הרב מרדכי ביסטריצקי רב קהילת חב"ד, רבנים ואנשי הקהילה נחנכה מרפאת חב'ד המחודשת ● הרב ביסטריצקי בירך את הכללית על השירותים הרפואיים הייחודיים שהביאה לקהילה, על חשיבות השירות והטיפול האיכותי הניתן למשפחות ולילדים לסיפור המלא
טקס השקת מרפאת כולל חב

בטקס מרשים בנוכחות מנהלת מחוז צפון בכללית הגב' ציפי שדה, הרב מרדכי ביסטריצקי רב קהילת חב"ד, רבנים ואנשי הקהילה נחנכה מרפאת חב'ד המחודשת.

הרב ביסטריצקי רבה של קהילת חב"ד ברך את הכללית על השירותים הרפואיים הייחודיים שהביאה לקהילה, על חשיבות השירות והטיפול האיכותי הניתן –למשפחות ולילדים.

הרב זאב קרומבי ציין את שיתוף הפעולה ההדוק עם הנהלת הכללית ואת ציפי שדה מנהלת המחוז על ניהול משא ומתן הגון ועל עמידה בהבטחות לאורך כל תהליך  הבינוי והרחבת השירותים הרפואיים לרווחת קהילת חב"ד ותושבי האזור.

עוד ברך הרב את צוות המרפאה הנמצא שם כל העת בשבילם , על שירות רפואי איכותי ומסור. הכללית הרחיבה את השירות הרפואי במרפאה לשירות המרפאה הצטרף זה מכבר ד"ר לודר אנטוני שהינו מנהל מחלקת הילדים בצפת, זהו יתרון משמעותי, שירות השומר על רצף טיפולי בילדים, הן בקהילה והן בבית החולים.

בימים הקרובים יוכנס שירות רפואת נשים על ידי ד"ר אבני –רופא הנשים הידוע. למרפאה הוכנסו שירותים מיוחדים, מגוון שירותים להתפתחות הילד.

ד"ר כינרתי חגי, מומחה בהתפתחות הילד מגיש שירות ויעוץ, איתור בעיות קשב וריכוז בילדים, במרפאה ניתנים גם  שירות ריפוי בעיסוק וקלינאות תקשורת. ד"ר יונה וורצ'וב רופא הילדים ומנהל המרפאה, וד"ר אלון כמוס- מומחה ברפואת המשפחה, האחות יונה והמזכירה שלומית מעניקים שירות מקצועי איכותי, אישי חם ותומך.

מגוון רחב של שירותים  מקצועיים ובזמינות גבוהה כאן בלב שכונת חב"ד תוך התאמה תרבותית לרווחת האוכלוסייה החרדית - שירותים שרק קופה חזקה ואיתנה כמו כללית יכולה להציע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.