מערכת COL | יום י"א אב ה׳תש״ע 22.07.2010

ביוזמת ארגון "לב מלכה": יום חוויה ותפילה לילדים חולים

ביוזמת ארגון "לב מלכה": יום חוויה ותפילה לילדים חולים ● הרב אהרן אברמן יו"ר ארגון 'לב מלכה' "הילדים מגיעים להעתיר בתפילה לקראת תקופת טיפולים נוספת" ●  ב'לב מלכה' מציינים כי הם מזמינים את כל הילדים המטופלים במחלקות האונקולוגיות להירשם ולהגיע לסיפור המלא
ביוזמת ארגון
ארכיון

לאור ההצלחה הקודמת, בביקור אצל מרן האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שליט"א, וכן במקומות הקדושים בצפון, מתכננים בארגון "לב מלכה" להוציא בחודש אלול הבעל"ט מספר כפול של ילדים חולים והוריהם, ליום תפילה והשתטחות על קברי צדיקים בבקשת רחמים על הילדים החולים לרפואה שלימה. הטיול מתוכנן ליום אחד ארוך, וייערך אי"ה ביום שני , כ' אלול, 30/8/10.

בארגון "לב מלכה" כבר שוקדים על ההכנות ליום של תפילות מעורב בחוויות, עבור הילדים החולים והוריהם.

הרב אהרן אברמן, יו"ר 'לב מלכה' מספר על התוכנית הצפויה: "נצא מירושלים מוקדם בבוקר, לאחר עצירה לארוחת בוקר, נגיע אי"ה לקבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה להעתיר בתפילות עבור הילדים החולים, לרפואתם. לאחר מכן, נגיע לקבר רבי עקיבא וקבר הרמב"ם, לבקשם שיתחננו בשמים עבור הילדים החולים, וכל חולי עמך ישראל. אחרי שעות התפילה, נצא להפוגה מרגיעה בשייט בכנרת, וארוחת צהריים כיד המלך, אשר תיערך בישוב סמוך, בחיק הטבע. הילדים אף יוכלו להנות מנסיעה בטרקטור בשבילי הישוב ומביקור בפינת החי.

במהלך היום נגיע למירון, לקברו של רשב"י, "שכדאי הוא רבי שמעון..." להתחנן על קברו ולבקש רחמים בעד הילדים החולים, העומדים להיכנס לתקופת טיפולים נוספת. בתקווה כי יתקבלו תפילותינו ברצון מלפני אבינו שבשמים..."

אני מזמין את כל הילדים המטופלים במחלקות האונקולוגיות מכל רחבי הארץ, להתקשר למשרדי הארגון ולהירשם ליום חשוב זה. אני מאמין כי כמו שכתוב – אין גדולה מתפילת החולה על עצמו, ובוודאי שתפילות הילדים והוריהם, היוצאות מלב שבור, יפתחו שערי שמים, לבטל את רוע הגזירה ויזכו להיכתב ולהיחתם לחיים טובים ולשלום" מסכם הרב אברמן.

יש לציין כי ארגון "לב מלכה" מקיים את יום התפילה תוך הפרדה מלאה בין גברים לנשים, הן באוטובוס והן בכל המקומות.כל הסעודות והפעילויות בכשרות מתאימה לציבור יראי ה'.

לרישום ילדים חולים והוריהם ליום התפילה, ניתן להתקשר לטל' – 02 5376666  .שלוחה 102. ימים א'-ה' בין השעות 9:00-14:00. ניתן להרשם עד לתאריך יג' אלול.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.