מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תש״ע 06.05.2010

פקחי המנהל האזרחי הרסו מבנים במודיעין עילית ● תמונות

פקחי המנהל האזרחי בליווי כוחות משטרה הרסו שלושה בתים בשכונת גני מודיעין הסמוכה לחשמונאים, 5 מפגינים נעצרו במהלך האירוע. מדובר בשכונה חרדית השייכת מבחינה מוניציפאלית לעיר מודיעין עילית (קרית ספר) ● עו"ד רפאל אסרף המייצג את בעלי הבית סיפר ל-COL כי לא הוגש כל צו מנהלי לבעלי הבית. "בעל הבית התחנן שלא יהרסו את ביתו, וכי יש בידיו היתרי בניה, אך אף אחד לא ניאות להקשיב לו", סיפר עו"ד אסרף התוקף בחריפות את התנהלות הכוחות באזור לסיפור המלא 
פקחי המנהל האזרחי הרסו מבנים במודיעין עילית ● תמונות
הריסת הבתים במודיעין עילית, היום ● משמאל: עו"ד רפאל אסרף

פקחי המנהל האזרחי בליווי כוחות משטרה הרסו שלושה בתים בשכונת גני מודיעין הסמוכה לחשמונאים, 5 מפגינים נעצרו במהלך האירוע. מדובר בשכונה חרדית השייכת מבחינה מוניציפאלית לעיר מודיעין עילית (קרית ספר), אולם ממוקמת סמוך לישוב חשמונאים שבבנימין.

האירוע החל בהריסתו של הבית הראשון אשר עברה בשקט יחסי, אולם כאשר הגיעו הפקחים לבית השני אשר יועד להריסה נתקלו בבני המשפחה אשר התבצרו בתוכו.

במקביל נאספו במקום מאות מפגינים אשר ניסו לשבש את פעולות ההריסה, אולם על אף ההתנגדות נהרסו לבסוף שלושה בתים בשכונה. 5 מהמתיישבים אשר ניסו לשבש את פעולות ההרס נעצרו על ידי המשטרה.

בועד מתיישבי בנימין אומרים, כי "הריסת הבתים החוקיים בגני מודיעין היא הוכחה נוספת שאת אהוד ברק ואת בריוני ההקפאה, לא מעניין החוק כקליפת השום. ברק משתולל ושרי הליכוד ממשיכים לראות ולשתוק".

עו"ד רפאל אסרף המייצג את בעלי הבית סיפר ל-COL כי מדובר בבית דו בן 3 קומות ברח' טורי זהב במודעין עילית. הוא מדגיש כי לא הוגש כל צו מנהלי לבעלי הבית. בעל הבית התחנן שלא יהרסו את ביתו, וכי יש בידיו היתרי בניה, אך אף אחד לא ניאות להקשיב לו. עו"ד אסרף תוקף בחריפות את התנהלות הכוחות באזור.

"רק לאחר שהצלחנו לשכנע אותם שיקשיבו לנו הם גילו שיש היתרי בניה כדין,  ואז ניתנה הורה לכוחות לפנות את האזור, זאת לאחר שרוב הבית נהרס", סיפר.    

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.