מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תש״ע 28.04.2010

הרב מצגר יחנוך את מרפאת השיניים בעפולה

התרגשות בין תושבי עפולה לקראת חנוכת מרפאת שיניים ייחודית בעיר. המרפאות הייחודיות שמופעלות על ידי "כולל חב"ד" בשיתוף עם קרן "לוטוס" מעניקות טיפולי שיניים מלאים בתשלום סמלי לילדים ממשפחות נצרכות שמופנים על ידי העובדות הסוציאליות במחלקת הרווחה של העירייה, או על ידי מנהלי בתי הספר ● אורח הכבוד בחנוכת המרפאה יהיה הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר שהשתתף לפני שנה בחנוכת המרפאה במגדל העמק לסיפור המלא
הרב מצגר יחנוך את מרפאת השיניים בעפולה
התרגשות בין תושבי עפולה לקראת חנוכת מרפאת שיניים ייחודית בעיר. המרפאות הייחודיות שמופעלות על ידי "כולל חב"ד" בשיתוף עם קרן "לוטוס" מעניקות טיפולי שיניים מלאים בתשלום סמלי לילדים ממשפחות נצרכות שמופנים על ידי העובדות הסוציאליות במחלקת הרווחה של העירייה, או על ידי מנהלי בתי הספר.

מתוך מטרה לשרת את האוכלוסיות החלשות של העיר, הוקמה המרפאה בשכונת "גבעת המורה", שהיא שכונה בעלת אחוז גבוה במיוחד של משפחות במצב סוציאואקונומי נמוך. המרפאות הייחודיות הללו פועלות בתרומתו של איש העסקים אילן בן דב (בעליה של חברת הסלולר אורנג'), שישתתף גם הוא בחנוכת המרפאה.

אורח הכבוד בחנוכת המרפאה יהיה הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר שהשתתף לפני שנה בחנוכת המרפאה במגדל העמק, ומאז הוא עוקב באופן אישי אחרי הפעילות המבורכת שנעשית במרפאות.

בעקבות התרשמותו העמוקה של הרב מצגר מהסיוע הניתן לילדים, הוא ביקש להגיע גם לחנוכת הבית של המרפאה בעפולה, כדי שיוכל להביע באופן אישי את הערכתו ותודתו לכל השותפים בפרויקט. כן ישתתפו בטכס משפחת צ'רניס מארה"ב, אשר תרמה את השיפוץ והציוד, ראש העיר אבי אלקבץ ואנשי עיריית עפולה שהקצו את מבנה המרפאה וסייעו בצורה נרחבת להקמת המרפאה, מנכ"ל כולל חב"ד הרב שלום דוכמן, וצוות המרפאה.

במקביל לפתיחת המרפאה בעפולה, כבר משופצת על ידי "כולל חב"ד" מרפאת שיניים רביעית, וגם היא תיפתח בקרוב כדי לתת מענה לבעיה האנושית הנוגעת ללב, של ילדים, שעד היום לא קיבלו טיפול שיניים, רק בגלל שלהוריהם לא היה את הכסף לממן את הטיפולים היקרים הללו. טיפולי השיניים נעשים על ידי רופאי שיניים מקצועיים ואשר נבדקים ובוקרים בצורה שוטפת על ידי מפקחים בעלי ידע וניסיון רב בתחום רפואת השיניים, אשר בודקים בצורה יסודית את איכות עבודתם המקצועית של רופאי השיניים, ואת היחס האנושי לילדים שמגיעים לטיפול.

כל רופאי השיניים, וכן הסייעות והמזכירות שבמרפאות, נדרשים לעבודה ברמה המקצועית והאנושית הגבוהה ביותר. כדי לבחון את יחסם של הרופאים לילדים, מתקשרים המפקחים בצורה קבועה ישירות למדגם אקראי של מטופלים, ושומעים מהם ישירות את התרשמותם מהטיפול שקיבלו. בשונה מהתגובות הרגילות של ילדים על טיפולי שיניים, הרי שילדים רבים דווקא מציינים שהם שמחו מאד מהטיפול, ומאד מעוניינים ומבקשים להמשיך בו. כן נבחנים על ידי המפקחים באופן קבוע צילומי הרנטגן של טיפולי השיניים, כדי לוודא שהרופאים עשו את עבודתם בצורה הכי מקצועית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.