מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תש״ע 27.04.2010

בואו לראות: כך נראה הצימר של זליקוביץ' ● מיוחד לל"ג בעומר

המדור "אחד משלנו" המפרסם מידי שבוע בעלי-עסקים מאנ"ש, מארח השבוע לרגל ל"ג בעומר, את ר' יוסי זליקוביץ, חסיד חב"ד ובעל חברת "זליקוביץ קייט מירון" שמספר על הענף הכי פופולארי במושב הקטן ● הוא מספר מה מיוחד בחדרי האירוח שלו לעומת אחרים (4 סיבות), מדבר על מרחק ההליכה מחדרי האירוח לציון הרשב"י ומספר על התאריכים העיקריים בהם פוקדים אנ"ש את המקום ● וגם: לא תאמינו כמה אנשים מבקרים במירון - האתר הלאומי השני בארץ - מידי שנה ● וכמו בכל שבוע, הנחה מיוחדת ובלעדית לגולשי COL לסיפור המלאחדש ב-COL: "אחד משלנו" - כל הכתבות במדור אחד
בואו לראות: כך נראה הצימר של זליקוביץ' ● מיוחד לל

מאת: מנדי ריזל, COL

האורח השבועי:
יוסי זליקוביץ, מירון.

שם העסק: "זליקוביץ קייט מירון" - דירות אירוח ונופש.

שנת הקמה: התש"מ 1980.

למי מיועד העסק: בהתחשב בעובדה כי קבר הרשב"י השוכן במירון מושך אליו למעלה ממליון וחצי מבקרים בשנה, בהיותו אתר לאומי (מס' 2 אחרי הכותל המערבי) ובהתווסף העובדה כי מידי שבת וחג שוהים במירון אלפי חסידים מקהילות חסידיות שונות, בוחרים רבים מהם באפשרות ללון בדירות האירוח היפות והמרווחות שלנו. בנוסף אנו קולטים קהלים שונים ומגוונים במשך כל ימות השנה ובמיוחד בחודשי הקיץ, ובתקופת בין הזמנים. ניתן לראות כאן תינוקות בני ימים ספורים לצד קשישים בני מאה.

מה ניתן למצוא: ברשותינו כ- 14 יחידות אירוח בגדלים שונים, החל מביקתות עץ זוגיות עובר דרך יח' למשפחות קטנות וכלה בדיקות גן גדולות ומרווחות. כל היחידות ממוקמות בקומפלקס אחד גדול ומרווח המכיל בתוכו מרחבי דשא, נדנדות, ערסלים, מתקנים לילדים, פינות מנגל ופרגולה גדולה ומרווחת לסעודות משפחתיות גדולות. כל יחידה מאובזרת בשרותים, מקלחת, שירותים ופינת אוכל. לאחרונה הוספנו בקתה מעץ משפחתית עם ג'קוזי ושלל פינוקים.

מסר: בשונה מהתפיסה הרווחת במירון, אנו ב"זליקוביץ קייט מירון" חושבים כי גם לאנשים שמגיע למירון - השונים בהחלט מקהל התיירות הקלאסית בצפון - מגיע ליהנות מחווית נופש ומרגוע לצד החוויה הרוחנית בציון הרשב"י .

השילוב בין איש עסקים וחסיד חב"ד: למרות שהציבור החבד"י לא מגיע בהמוניו למירון (למעט ימי ל"ג בעומר, ז' באדר), אני שמח כי מרבית אנ"ש שבאים הנה במשך השנה לשבות במירון, בוחרים לעשות זאת בצימרים שלנו.

גם חסידי פולין הרבים המתארחים אצלנו מידי שבת בשבתו, נכנסים לבתינו ע"מ להשאיל ספר חסידות כזה או אחר, או אפי' לקבל את עלון שיחת השבוע. וכאשר מתפתחת שיחה אישית ביני לבינם אני מגלה לא פעם עד כמה הם קשורים ללימוד החסידות ואף לוקחים חלק פעיל בשיעורים והתוועדויות הנערכים בירושלים ובב"ב ובכל הריכוזים החרדים.

הלקוחות החב"דיים: יש לי תמיד פינה בלב אליהם, מה שגם שאת רובם אני מכיר באופן אישי. כיף לי לארח חב"דניקים כי אני מרגיש איתם כחלק מהמשפחה. למרות זאת, חשוב לי להדגיש, כולם ללא יוצא מן הכלל ללא הבדל כלשהוא מקבלים יחס מועדף.

מרחק ההליכה בין חדרי האירוח לציון הרשב"י: הצימרים שלנו ממוקמים במרכז המושב סמוך למכולת למקווה ולביהכ"נ (יתרון עצום), מרחק כ-10 דק' הליכה מציון הרשב"י.

מה מיוחד אצלכם על פני כל שאר העוסקים בהשכרת חדרים במירון? הייחודיות של הצימרים שלנו הם במספר נושאים:

א. מרחבי הדשא המוריקים.
ב. מתקני שעשועים לילדים כגון נדנדות וערסלים פינות מנגל וכו'.
ג. רמת הניקיון, האסתטיקה וההגיינה גבוהות מאוד.
ד. שרות אדיב ויחס אישי לכל אורח ואורח.

שעות פתיחה: 24 שעות ביממה.

כתובת: מושב מירון 13.

טלפון: 04-6990122, 050-7587592.

הנחה מיוחדת לגולשי COL : עשרה אחוזי הנחה.  

אתם חסידי חב"ד וגם לכם יש עסק משלכם? שלחו אימייל ל-[email protected] עם שמכם, מספר טלפון ומעט פרטים ואנו ניצור אתכם קשר, בכפוף לתקנון המדור.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.