מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תש״ע 23.04.2010

המורה רחל הבר הגיעה לקו הסיום בתחרות "המורה של המדינה"

גאווה חב"דית: המורה רחל הבר, מנהלת בית-ספר חב"ד בנחלת הר-חב"ד שבקריית-מלאכי, הגיעה לקו הסיום בתחרות "המורה של המדינה" הנערכת ביוזמת מפעל הפיס, הסתדרות המורים, ידיעות אחרונות ואתר ynet ● כעת ייבחרו מתוכם 15 מועמדים שיעלו לשלב הבא, ומתוכם יבחרו "ששת המורים של המדינה" ● למורים שיבחרו יוענק כרטיס טיסה לארצות הברית, והשתלמות יוקרתית כאורחי כבוד של מערכת החינוך היהודית באחד מהערים בארה"ב כל הפרטים
המורה רחל הבר הגיעה לקו הסיום בתחרות
תלמידות בבית ספר חב"ד בנחלת הר חב"ד. צילום: אילוסטרציה
כתב COL

53 מורים בישראל הגיעו לקו הסיום בתחרות "המורה של המדינה" הנערכת ביוזמת מפעל הפיס, הסתדרות המורים, ידיעות אחרונות ואתר ynet. בין המועמדים שהגיעו לקו הגמר נמצאת גם המורה רחל הבר, מנהלת בית ספר חב"ד בנחלת הר חב"ד שבקריית מלאכי.

4,500 המלצות הגיעו על 2,200 מורים, ורובם הגיעו מהתלמידים עצמם. תהליך סינון המועמדים כלל בדיקה מעמיקה של ההמלצות, וראיונות טלפוניים עם הממליצים, המורים, ומנהלי בתי הספר.

אל השלב הכמעט סופי, שלב הראיונות פנים אל פנים, הגיעו 53 מורים. כעת ייבחרו מתוכם 15 מועמדים שיעלו לשלב הבא: שלב הראיון בפני וועדת ציבורית המורכבת מאישים בכירים בתחומי החינוך, החברה, התעשייה והכלכלה. בשלב זה יוכרזו "ששת המורים של המדינה".

למורים שיבחרו יוענק כרטיס טיסה לארצות הברית, מתנת אל על, והשתלמות יוקרתית כאורחי כבוד של מערכת החינוך היהודית באחד מהערים בארה"ב, מתנת הסוכנות היהודית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.