מערכת COL | יום ח' אייר ה׳תש״ע 22.04.2010

רקטה שוגרה לאילת. השליח: "מאמינים שמדובר בשיגור מקרי"

ניסיון לפגוע באילת - מכיוון מצרים? רקטת קטיושה, שנורתה הבוקר (חמישי) ככל הנראה לעבר העיר הדרומית, התפוצצה באזור התעשייה של עקבה בירדן. לא דווח על נפגעים. הדיווח התקבל בעיריית אילת על-ידי גורמים ירדניים ● מנהל בית חב"ד באילת השליח הרב מנחם מענדל קליין אומר בראיון ל- : "התושבים לא מייחסים חשיבות גדולה לנפילה, ומאמינים כי מדובר בשיגור מקרי חד פעמי. לא נראה שהמשטרה תשבש לנו בשל כך את חגיגות ל"ג בעומר ילדי אילת כל השנה. האיום האמיתי הוא מזג האוויר החם"  לסיפור המלא
רקטה שוגרה לאילת. השליח:
נפילת רקטת קטיושה. צילום: משטרת ישראל ● משמאל: הרב מנדי קליין. צילום: COL

כתב COL

ניסיון לפגוע באילת - מכיוון מצרים?
רקטת קטיושה, שנורתה הבוקר (חמישי) ככל הנראה לעבר העיר הדרומית, התפוצצה באזור התעשייה של עקבה בירדן. לא דווח על נפגעים. הדיווח התקבל בעיריית אילת על-ידי גורמים ירדניים. רקטה נוספת, ככל הנראה בקוטר 107 מ"מ, נפלה בים האדום. בירדן מחפשים אחר רקטה שלישית.

תושבי אילת שמעו ב-5:00 בבוקר קול נפץ מאזור טאבה, אך רק לאחר כמה שעות התברר כי קטיושה שנורתה ככל הנראה מסיני, חלפה מעל העיר והתפוצצה בעקבה. למרות הפיצוץ, מעברי הגבול בין ישראל לירדן פועלים כרגיל.

במערכת הביטחון בודקים האם מדובר בניסיון לפגוע באילת, ומי עומד מאחוריו. בין היתר נבדק, כי חוליות טרור שנמצאות באזור סיני - הן אלו שאחראיות לאירוע. נכון לעכשיו, לא ברור האם מדובר באירוע נקודתי או באירוע שעשוי להתפתח.

מנהל בית חב"ד באילת השליח הרב מנחם מענדל קליין נשמע רגוע בשיחה שקיימנו עימו לפני שעה קלה.

"התושבים לא מייחסים חשיבות גדולה לנפילה, ומאמינים כי מדובר בשיגור מקרי חד פעמי. אנחנו לא נמצאים בקו האש, והתושבים לא חוששים. מי שיכול להיפגע אלו בעיקר התושבים שמתעסקים בתיירות, אבל גם דבר זה לא צפוי לקרות כנראה", הוא אומר.

על השאלה האם הדבר יעיב על תהלוכת ל"ג העומר הגדולה שתיערך בעוד שבוע וחצי בעיר, השיב הרב קליין כי "מאחר ומדובר, ככל הנראה, במקרה חד פעמי, לא נראה שהמשטרה תשבש לנו את האירוע הגדול לו מחכים ילדי אילת כל השנה. האיום האמיתי הוא מזג האוויר החם, שאנו מקווים ומתפללים שמזג האוויר ישתפר לטובת כולם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.