מערכת COL | יום ח' ניסן ה׳תש״ע 23.03.2010

הגנבים לא ריחמו על הנזקקים בפסח; גנבו כסף מבית-חב"ד

הלם בנתניה: אלמונים פרצו לכספת במשרדי בית-חב"ד בנתניה וגנבו המחאות וכסף מזומן בסכום כולל של מאות אלפי שקלים - שיועדו לנזקקים לחג-הפסח לדיווח המלא
הגנבים לא ריחמו על הנזקקים בפסח; גנבו כסף מבית-חב
נתניה, השבוע (צילום: COL)

אלמונים פרצו לפנות בוקר (יום ג') לכספת במשרדי בית-חב"ד בנתניה וגנבו המחאות וכסף מזומן בסכום כולל של מאות אלפי שקלים, כך מדווח מיינט.

בימים שלקראת חג הפסח, שוקדים עובדים ומתנדבים של בית חב''ד בנתניה על איסוף תרומות ואריזת המשלוחים לחג לאלפי משפחות נזקקות בעיר. בסוף השבוע הקרוב הם אמורים לחלק לנזקקים 750 סלי מזון ותווי קנייה במרכזי קניות הגדולים. את רשימת הנזקקים מקבלים אנשי בית חב''ד מאגף הרווחה של עיריית נתניה. אבל נראה שאת הפורצים כל זה לא ריגש במיוחד.

"אמש עבדנו עד מאוחר על אריזת משלוחים לחג", סיפר הרב מנחם וולפא, רבה של קהילת חב''ד בנתניה ויו"ר מוסדות חב''ד בעיר, בשיחה למיינט. "אנחנו עושים את זה כל שנה, רק שבשנה הזאת גדל מספר המשפחות הנזקקות כמעט פי שניים, ובהתאם גדל גם מספר האריזות. העובד האחרון שלנו עזב את בית חב''ד בסביבות השעה 12 בלילה. אני הגעתי למשרדים היום בסביבות שש בבוקר.

"התפללתי בבית הכנסת הסמוך, ואחרי זה נכנסתי לתוך הבניין של בית חב''ד. כשנכנסתי פנימה חשכו עיניי. הכל היה הפוך. במקום שרר בלגן בלתי רגיל.

ממש תוהו ובוהו. ישר רצתי לכיוון החדר של מנהל החשבונות, שם נמצאת הכספת עם הצ'קים של ההורים לכל השנה שהם משלמים למוסדות החינוך שלנו".

תחושותיו של הרב וולפא לא היטעו אותו. המחזה שנגלה כנגד עיניו היה קשה. הכספת נעקרה ממקומה, והיא הייתה פרוצה וריקה לחלוטין. יחד עם הצ'קים, הפורצים לקחו עימם גם את כספי התרומות. על החלון היה תלוי כבל חשמל, עליו ,ככל הנראה, הם השתלשלו וקפצו לתוך המשרדים.

"מהבוקר אנחנו מפעילים צוות של טלפניות כדי שיצרו קשר עם ההורים על מנת שיוכלו לבטל את הצ'קים שנגנבו", המשיך ולפא. "היינו אמורים לארח אצלנו היום (יום שלישי) חיילים מחיל הים שהיו צריכים לעזור לנו באריזות לחג, אבל במקום זה נצטרך לעשות טלפונים להורים ולבנקים".

תגובת משטרת נתניה: "ביום שלישי בבוקר התקבלה תלונה על התפרצות לבית חב''ד בעיר. נגנבו כסף מזומן וצ'קים. המשטרה פתחה בחקירה, טרם נעצרו חשודים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.