מערכת COL | יום ח' ניסן ה׳תש״ע 23.03.2010

חיילים לומדים לעשות 'סדר' פסח עם צעירי-חב"ד

קבוצות חיילים פוקדות בימים אלו את כפר-חב"ד ומשתתפות ב"סדר פסח לדוגמא" באירגון צעירי-חב"ד, והשבוע, הגיעה קבוצת קצינים וחיילים ממחלקת המחשבים של חיל האוויר בבסיס הקריה תל -אביב ● הביקור נפתח בביקור במאפיית המצות הגדולה שבכפר-חב"ד, שם צפו החיילים בכל שלבי אפיית המצות ● משם פנו החיילים להשתתף בלל הסדר לדוגמא שהונחה ונערך על-ידי הרב מאיר ורזוב, מנהל האגף לקליטה רוחנית בצעירי-חב"ד לסיפור המלא
חיילים לומדים לעשות 'סדר' פסח עם צעירי-חב

כתב COL

קבוצות חיילים פוקדות בימים אלו את כפר-חב"ד ומשתתפות ב"סדר פסח לדוגמא" באירגון צעירי-חב"ד, והשבוע, הגיעה קבוצת קצינים וחיילים ממחלקת המחשבים של חיל האוויר בבסיס הקריה תל -אביב. 

הביקור נפתח בביקור במאפיית המצות הגדולה שבכפר-חב"ד, שם צפו החיילים בכל שלבי אפיית המצות. בהמשך, נערך 'סדר' לדוגמא בבית הכנסת 'המרכזי' הסמוך, שהונחה ונערך על-ידי הרב מאיר ורזוב, מנהל האגף לקליטה רוחנית בצעירי-חב"ד.

החיילים האזינו לסיפור ההגדה, ושרו יחד משירי הפסח עם להקת הכלייזמרים של צעירי-חב"ד. הרב ורזוב עבר עם משתתפי ה"סדר" על השלבים השונים של ליל הסדר - צעד אחר צעד. החיילים טעמו מהמרור, מהחרוסת ומהכרפס, קראו קטעים מהגדת ליל-הסדר, הסבו כבני חורין ושרו משירי הפסח. לבסוף, קיבל כל חייל מצה עבודת יד עם דברי הסבר על ליל הסדר.

ר' ניר דהן, אברך מכפר-חב"ד העומד בקשר עם מפקדים וקצינות חינוך בצריפין, ואשר יזם את הבאת קבוצות החיילים סיפר כי בעקבות הביקור, סוכם על הבאת קבוצות גדולות נוספות בכדי לחוות ליל הסדר לדוגמא. הוא ביקש להודות לדותן פסטל על אירגון המצות ולדביר ממחלקת המחשבים על העזרה בהבאת החיילים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.