מערכת COL | יום ח' ניסן ה׳תש״ע 23.03.2010

כולנו נהיה ב'סדר' עם צעירי חב"ד

צעירי חב"ד מזמינים את עם ישראל להשתתף בסדרים הציבוריים המאורגנים על-ידי סניפי בתי חב"ד ברחבי הארץ. מוקד טלפונים ארצי, החל לפעול השבוע ולהשיב לאלפי פניות של אזרחים המבקשים לברר על סעודת 'ליל הסדר' הקרובה לביתם ● במוקד הטלפוני, מתקבלות גם פניות רבות מישראליים הנמצאים בדרכם לחגוג את ליל הסדר בחו"ל, המבקשים לקבל את כתובת בית חב"ד (בעולם) והמקום בו יערך ה'סדר'. טלפונים מתקבלים גם מהורים רבים שילדיהם מטיילים בחו"ל המבקשים את כתובות בתי חב"ד במזרח הרחוק ובדרום אמריקה  לסיפור המלא
כולנו נהיה ב'סדר' עם צעירי חב
כתב COL

צעירי חב"ד מזמינים את עם ישראל להשתתף בסדרים הציבוריים המאורגנים על-ידי סניפי בתי חב"ד ברחבי הארץ. מוקד טלפונים ארצי, שמספרו: 072-770120, החל לפעול השבוע ולהשיב לאלפי פניות של אזרחים המבקשים לברר על סעודת 'ליל הסדר' הקרובה לביתם. הנתונים על סדרי הפסח, מתעדכנים און-ליין, באמצעות אתר האינטרנט המרכזי של צעירי-אגודת-חב"ד.

צעירי-חב"ד ערכו מאז ומתמיד סדרים ציבוריים לציבור הרחב. המבצע קיבל תפנית בעת ביקורם של הרבניים הראשיים אצל הרבי מליובאוויטש בשנת תשמ"ו. הרבי עורר שהרבנים יארגנו סדרים פומביים' ויזמינו את תושבי המקום להשתתף בהם. כדי לדרבן את הרבנים לעניין, אמר הרבי כי הוא מוכן להשתתף בהוצאות אלו כמיטב יכולתו, וציין כי יצרף לכך עוד אנשים שישמחו להשתתף בהוצאות אלו". מה שלא נעשה ע"י רבני הערים, נטלו על עצמם צעירי-חב"ד, פעולה שהתחזקה מאד עם גל העלייה הגדולה לארץ בשנת תשנ"א. השנה יערכו בעז"ה מאות סדרים בכל רחבי הארץ".

יו"ר צעירי-חב"ד ואגודת-חסידי-חב"ד, הרב יוסף-יצחק אהרונוב הורה לצוותי התכנון והארגון בצעירי אגודת חב"ד ולאגף השיעורים והפעולות - לעשות הכל כדי שהוראתו של הרבי תזכה ליישום מירבי על-ידי בתי חב"ד בכל רחבי הארץ.

במוקד הטלפוני, מתקבלות גם פניות רבות מישראליים הנמצאים בדרכם לחגוג את ליל הסדר בחו"ל, המבקשים לקבל את כתובת בית חב"ד (בעולם) והמקום בו יערך ה'סדר'. טלפונים מתקבלים גם מהורים רבים שילדיהם מטיילים בחו"ל המבקשים את כתובות בתי חב"ד במזרח הרחוק ובדרום אמריקה.

ברחבי העולם מתקיימים שני סוגים של סדרים ציבוריים. סוג אחד מיועד למטיילים הישראלים שגילו בשנים האחרונות את שלוחי חב"ד ובתי חב"ד שהם מנהלים - כמרכז יהודי המקבל אותם במאור פנים ומקנה להם חווית פסח אמיתית שכמותה לא חגגו מעולם. סוג הסדרים האחר הוא לבני הקהילות היהודיות בעולם שאינם יודעים או מעוניינים לקיים את 'סדר' הפסח בצוותא.

דובר חב"ד, הרב מנחם ברוד, צופה כי השנה ירשמו ישראלים רבים לסדרים, בעיקר משפחות חד-הוריות, בודדים וקשישים. חשוב לציין, הוא מדגיש, את עזרתם של הרשויות המקומיות וחברת המתנ"סים, שנרתמו כולם בארגון מבצע הסדרים הגדול של צעירי-חב"ד.

פסח עם משפחות נזקקות ונפגעי הטרור

צעירי-חב"ד לא שוכחים בליל הסדר את אותם אלו שאין באפשרותם לחגוג את ליל הסדר כדבעי. סדרי פסח מיוחדים, יערכו השנה, לגלמודים וקשישים, משפחות חד הוריות ומשפחות נזקקות. במקביל, פועל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי טרור, להזמין מאות ממשפחות נפגעי הטרור, שיקיריהם נפגעו בפעילות איבה בעשור האחרון - לחגוג את ליל הסדר עם צעירי-חב"ד. "חג הפסח הוא חג משפחתי מאוד ולמשפחות נפגעי הטרור קשה מאוד לחגוג את החג. המטרה היא: לא להשאיר אף משפחה בחג לבד", מספר מנהל המחלקה, הרב מנחם קוטנר.

'סדר' הפסח נערך ב"ליל-הסדר" - ביום שני י"ד בניסן תש"ע (29 מרץ 2010).

לאיתור 'סדר-פסח' בעולם - הקש כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.