מערכת COL | יום ד' אדר ה׳תש״ע 18.02.2010

פסח מול גלי הים (פ)

'השנה בני חורין' זה לא סיסמא. חברת YKG מפיקים בנתניה נופש פסח מהודר ברמה גבוהה ביותר. הנופש יתקיים ב"גליל" - בית מלון איכותי בלב הטיילת המרהיבה של נתניה (סמוך לקרית-צאנז ובית הרפואה ‘לניאדו’), חוף ים צמוד - נפרד לרחצה, מקוואות, בריכת שחייה, טיולים ואטרקציות, 'קייטנית-פסח' לילדים כל יום- כל היום, פעילויות והפעלות, תוכניות בידור מגוונות, ועוד. ארוחות משובחות בכשרות חב"ד-ליובאוויטש למהדרין מן המהדרין - כל ההחמרות וההידורים, בהשגחת הרה"ג הרב ברוך בועז יורקוביץ שליט"א. להזמנות לחץ כאן לפרטים מלאים
פסח מול גלי הים (פ)
'השנה בני חורין' זה לא סיסמא. חברת YKG מפיקים בנתניה נופש פסח מהודר ברמה גבוהה ביותר. הנופש יתקיים ב"גליל" - בית מלון איכותי בלב הטיילת המרהיבה של נתניה (סמוך לקרית-צאנז ובית הרפואה ‘לניאדו’), חוף ים צמוד - נפרד לרחצה, מקוואות, בריכת שחייה, טיולים ואטרקציות, 'קייטנית-פסח' לילדים כל יום- כל היום, פעילויות והפעלות, תוכניות בידור מגוונות, ועוד. ארוחות משובחות בכשרות חב"ד-ליובאוויטש למהדרין מן המהדרין - כל ההחמרות וההידורים, בהשגחת הרה"ג הרב ברוך בועז יורקוביץ שליט"א.
במהלך ימי החג יתקיים סמינר 'פנימיות הנפש' ע"פ תורת חסידות חב"ד, סדרת שיעורים והרצאות מרתקות מפי טובי הרבנים, המשפיעים והמרצים, התוועדויות חסידיות, סעודת משיח ברוב עם הדרת מלך וכינוס תורה. לפרטים: לחץ כאן      טל. 09-8615770 (שלוחה 4)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.