מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תש״ע 11.02.2010

חדש על המדף: הספר "שמע בני" - הרבי מדבר לילדים

הרב יקותיאל גרין, מחבר באור התניא "משכיל לאיתן" וסדרת הספרים "חסידות לעם", זכה להוציא לאור את הספר "שמע בני", ובו לקט משיחותיו הנפלאות של הרבי, שאמרם באופן מיוחד לילדים בכנסי צבאות ה' בשנים תשמ"ב-תשנ"ב ● בשיחות אלו, הרבי מדבר אל לב הילדים, ומנחה אותם כאב המדבר אל בניו: כיצד להתגבר על היצר הרע בכל תחומי החיים, ולהיות גם "טוב לשמים" וגם "טוב לבריות"  לסיפור המלא
חדש על המדף: הספר

הרב יקותיאל גרין, מחבר באור התניא "משכיל לאיתן" וסדרת הספרים "חסידות לעם", זכה להוציא לאור את הספר "שמע בני", ובו לקט משיחותיו הנפלאות של הרבי, שאמרם באופן מיוחד לילדים בכנסי צבאות ה' בשנים תשמ"ב-תשנ"ב.

בשיחות אלו, הרבי מדבר אל לב הילדים, ומנחה אותם כאב המדבר אל בניו: כיצד להתגבר על היצר הרע בכל תחומי החיים, ולהיות גם "טוב לשמים" וגם "טוב לבריות". בשילוב דוגמאות וספורים, מבהיר הרבי, כיצד ניתן מבחינה מעשית, להרבות במדות טובות ולגלות את התוקף היהודי.

להבנה רחבה יותר של דברי הרבי מובאים בסוף הספר כנספח, מספר מאמרים, המשקפים את מהותו של היצר הרע, ובמקביל את כוחם של צבאות ה' ורוח הלחימה הנדרש מהם כחיילים, במילוי משאלתו של הקב"ה "לעשות לו יתברך דירה בתחתונים",  כדרישת הרבי בשיחותיו, לעבודה נעלית זו גם מהילדים.

אף שדברי הרבי המובאים בספר זה נאמרו לילדים, בודאי ימצאו בו תועלת גם המבוגרים. ובאופן כללי יותר, לפנינו מסכת נפלאה של הקנית ערכים, שיש בה כדי לסייע להורים, לעוסקים בעבודת החינוך, ולכל העוסקים  בהפצת המעיינות בעבודתם
בקודש, בקיום היעוד "אימתי קאתי מר לכשיפוצו מעינותיך חוצה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.