מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תש״ע 27.01.2010

בזכרון יעקב חגגו הכנסת ס"ת וחנוכת ארון קודש ב'770' ● גלריה

בבית חב"ד 770 שבזכרון יעקב חגגו אמש (שלישי) הכנסת ספר תורה וחנוכת ארון קודש בהשתתפות מאות מתושבי זכרון יעקב ● מעמד סיום כתיבת האותיות נערך בביתו של השליח הרב יוסף יצחק פריימן, ומשם יצאה תהלוכה מפוארת לעבר שכונת 'חלומות זכרון' ● לאחר תפילת ערבית בירך הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר שסיפר על שלוחי הרבי הפזורים ברחבי תבל העושים עבודת קודש ● באירוע השתתף גם ידיד בית חב"ד זכרון יעקב מפקד חיל הים האלוף אלי מרום [צ'ייני]  לדיווח וגלריית תמונות  
בזכרון יעקב חגגו הכנסת ס
צילום: דרור אילון (אומנות הצילום)
בבית חב"ד 770 שבזכרון יעקב חגגו אמש (שלישי) הכנסת ספר תורה וחנוכת ארון קודש בהשתתפות מאות מתושבי זכרון יעקב. 

את ספר התורה תרם הרב יעקב ווייס לזכרה של אשתו ע"ה וקרובי משפחה נוספים שנספו בשואה. את הארון הקודש המפואר תרם יו"ר חוג ידידי בית חב"ד זכרון יעקב מר עודד תורג'מן, שתרם גם את בניית בית חב"ד '770' בזכרון יעקב.

מעמד סיום כתיבת האותיות נערך בביתו של הרב יוסף יצחק פריימן שליח הרבי ומנהל בית חב"ד זכרון יעקב, ומשם יצאה תהלוכה מפוארת לעבר שכונת 'חלומות זכרון'. כאשר הגיעה התהלוכה ל'חלומות זכרון', ירדו תושבים רבים מבתיהם והצטרפו לתהלוכה, ורבים נוספים הריעו מהמרפסות והמחזה היה מרנין.

לאחר קיום ההקפות ברחבת '770' הכניסו את ספר התורה החדש לארון הקודש המפואר. לאחר תפילת ערבית בירך הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר שסיפר על שלוחי הרבי הפזורים ברחבי תבל העושים עבודת קודש למען עם ישראל ולקרבו לאבינו שבשמים.

באירוע השתתפו גם: הרב מרדכי אברמובסקי רבה של זכרון יעקב, הרב ישעיהו הרצל רבה של נצרת עלית, הרב שמעון רוזנברג, הרב אלימלך שחר מנכ"ל מוסדות חב"ד ברחובות, הרב חיים שלמה דיסקין שליח הרבי לקרית אתא ורב קהילת חב"ד, ידיד בית חב"ד זכרון יעקב מפקד חיל הים האלוף אלי מרום [צ'ייני], ראש המועצה של זכרון יעקב מר אלי אבוטבול, וראש ישיבת קרעטשניף ברחובות ובנו של האדמו"ר מקרעטשניף. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.