מערכת COL | יום י"א שבט ה׳תש״ע 26.01.2010

קראון הייטס: הצדעה והוקרה לפרויקט "אח שלי" ● גלריה

מאות בחורים ואברכים, השותפים בפרויקט "אח שלי", מבית ה'מרכז-לענייני-חינוך', השתתפו בערב לקידום הפרויקט החשוב וקידומו בתקופה הקרובה. במסגרת פרויקט זה, לומדים בחורים ואברכים עם ילדי השלוחים ברחבי העולם באמצעות הטלפון. האירוע נערך במוזיאון צבאות-ה' בשכונת קראון-הייטס ובו נשאו דברים: סי"ר ה'מרכז' הרב משה קוטלרסקי, הרב אלי וולף, הרב אלי בלסופסקי, מנהל הפרוייקט הרב מענדי שנוביץ, ועוד. הרב קוטלרסקי קרא לבחורים לכתוב לרבי על ההתקדנות של הילדים ועל מעורבותם בתוכנית חיונית זו. הוא הביע את תודתו לקרן ראהר על סיועם לפרוייקט חשוב זה  לדיווח מלא ותמונות 
קראון הייטס: הצדעה והוקרה לפרויקט
צילומים: ברוך עזאגווי

 אתמול נערך במוזיאון הילדים היהודי ערב ההערכה השנתי השלישי עבור 150 בחורים המשתתפים בתוכנית "השליח שלי". תוכנית זו, יחד עם תוכניות "השליח שלי" לבנות, "החייל" ומועדון יום ההולדת, נוצרו על ידי ה"מרכז לעניני חינוך" כדי לספק חינוך חסידי לילדי השלוחים. [תוכנית זו, יחד עם תוכניות "השליח שלי" לבנות, "החייל" ומועדון יום ההולדת, מספקת חינוך חסידי לילדי השלוחים.]


הערב התחיל עם בופה פתוח, ודברי פתיחה נמסרו על ידי מנחה הערב, הרב אלי וולף. לאחר מכן הוא הציג את הרב מרקוביץ', שתיאר את כח ההשפעה הגדולה של בחור מדריך על ילדו של שליח, ואת הרושם הנצחי שנשאר מקשר זה.


אחריו דיבר הרב יוסי בלסופסקי, שליח חב"ד בבייסייד, ברוקלין. בתור הורה שרואה בעצמו את ההשפעה העצומה של התוכנית, הוא קרא לבחורים: "אתם חבל ההצלה של הילדים האלו". הוא דיבר לא רק בעד ילדיו, אלא גם בעד האחיינים ואחיינות שלו החיים ביישובים מבודדות וחסרים תשתית יהודית ומשתתפים ב"השליח שלי". הוא הביע הכרת תודה עמוקה לכל הבחורים, וציין במיוחד את מדריכי ילדיו, לוי לובנשטיין ויצחק פבזנר.


הרב מענדי שאנאוויטש, מנהל "השליח שלי", דיבר על הצד המעשי של התוכנית ועל המשוב המדהים שהוא מקבל על בסיס יומי מההורים. כאשר כל הקהל נעמד ומחא לו מחיאות כפיים סוערות, ראית את ההערכה המיוחדת שיש כולם על המאמץ הרב ועבודה הרבה שהוא משקיע בתוכנית, שהפך אותה לסיפור הצלחה.


בסיום דבריו הוקרן וידאו של הרבי בפירסום ראשון, בו רואים את הרבי עומד שעות ארוכות על יד האוהל ביו"ד שבט תשנ"ב. הבחורים הודו לJEM ולרב אלקנה שמוטקין על אספקת הוידאו.


אחרי כן הציג המנחה את הרב משה קוטלרסקי, יושב ראש כינוס השלוחים העולמי ותוכניות "השליח שלי". הוא ביטא את התחושה של השלוחים ברחבי העולם, כשאמר לקבוצת הבחורים: "זהו הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים לעשות".


כהמשך לציפי' בוידאו, הוא התמקד בנושא נתינת נחת רוח לרבי ביו"ד שבט שנה זו, וביקש מהבחורים לכתוב לרבי על מעורבתם בתוכנית חיונית זו ועל שלום הילד "שלהם". הרב קוטלרסקי תיאר את מהלך והתפחתות האירועים לפני קבלת הנשיאות של הרבי, ואת ההתפתחות המדהימה של ליובאוויטש מאז. הוא סיים עם תודה מיוחדת למשפחת רוהר שעושים רבות עבור השלוחים בכל העולם, ואשר בתמיכתם מתקיימת תוכנית "השליח שלי".


בסיום הערב נערכה תמונה קבוצתית, וכל אחד קיבל כאות הערכה את ספר "פנינים" החדש.


"השליח שלי" [הוא פרוייקט של ה"מרכז לעניני חינוך" ו] ממומן באמצעות מענק אדיב של קרן משפחת רוהר.


 


 


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.