מערכת COL | יום ב' שבט ה׳תש״ע 17.01.2010

חסד בחב"ד נתניה: חלוקת שמיכות ותנורים לנזקקים

במסגרת מבצע החסד הגדול של חב"ד נתניה, מפעל "חורף חם" חולקו בבית חב"ד המרכזי בקרית נורדאו שמיכות חורף ותנורי חימום ● מפעל "חורף חם" הוא ענין של מסורת בחב"ד נתניה, והוא מצטרף לשלל פעילות החסד המגוונת של אגף החסד במוסדות חב"ד, הפועל ללא ליאות ומעניק סיוע ועזרה כלכלית לנצרכים בנתניה, במהלך כל השנה לדיווח
חסד בחב

מחזה מרנין ומרגש היה השבוע בבית חב"ד המרכזי בקרית נורדאו, כאשר קהל רב של משפחות נזקקות מתושבי העיר, קיבלו שמיכות חורף ותנורי חימום, במסגרת מבצע החסד הגדול של חב"ד נתניה, מפעל "חורף חם".


מפעל "חורף חם" נעשה כבר ענין של מסורת בחב"ד נתניה, והוא מצטרף לשלל פעילות החסד המגוונת של אגף החסד במוסדות חב"ד, הפועל ללא ליאות ומעניק סיוע ועזרה כלכלית לנצרכים בנתניה, במהלך כל השנה. הדבר חשוב במיוחד בתקופה האחרונה, לאור המצב הכלכלי השורר בארץ והמשפחות הרבות שמתחת לקו העוני.


חלוקת השמיכות והתנורים, נעשתה בעזרתו הנדיבה של מר רמי שביט יו"ר ומנכ"ל המשביר לצרכן וניו פארם. ניצחה על המלאכה הגב' רעיה סוליש, מנהלת אגף החסד במוסדות חב"ד נתניה, בראשותו של רב הקהילה ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב מנחם ולפא. תודה מיוחדת לרב שלמה אברמסון משלוחי חב"ד לנתניה, שנרתם להצלחת המבצע.


 


 


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.