מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תש״ע 20.12.2009

אור ושמחה לילדים המאושפזים בברזילי

כמידי שנה, אגודת חב"ד אשקלון מחלקת עשרות מתנות יקרות ערך לילדים המאושפזים במרכז הרפואי ברזילי ● הפעילות מתחילה במסיבת חנוכה עם שירים, תחרויות, חידונים והדלקת נרות החג על ידי הילדים המאושפזים. לאחר המסיבה נערכת חלוקה של מתנות יקרות ערך בכל החדרים. ההורים והרופאים מציינים את תודתם הרבה על הפעילות ואת החיוך והשמחה שעולים לראשונה על פני הילדים העוברים כל כך הרבה צער וכאב מידי יום  לסיפור המלא 
אור ושמחה לילדים המאושפזים בברזילי
כמידי שנה, אגודת חב"ד אשקלון בחסות כולל חב"ד מחלקת עשרות מתנות יקרות ערך לילדים המאושפזים במרכז הרפואי ברזילי.

הפעילות מתחילה במסיבת חנוכה עם שירים, תחרויות, חידונים והדלקת נרות החג על ידי הילדים המאושפזים. לאחר המסיבה נערכת חלוקה של מתנות יקרות ערך בכל החדרים. ההורים והרופאים מציינים את תודתם הרבה על הפעילות ואת החיוך והשמחה שעולים לראשונה על פני הילדים העוברים כל כך הרבה צער וכאב מידי יום.

אגודת חב"ד אשקלון מסכמת את חג החנוכה השנה עם עשרות פעולות לפרסומי ניסא בכל רחבי אשקלון. הפעילות החלה בהדלקת נרות חנוכה באיצטדיון העירוני בפני קהל של אלפי אוהדים.

מידי יום חול נערכה הדלקה מרכזית בשכונה אחרת בעיר. בהדלקות השתתפו עשרות ילדים והוריהם שצפו בהדלקת הנרות, שמעו דברי תורה מעינייני חנוכה, צפו בהופעת קוסם והשתתפו בהגרלת פרסים.

כמו כן התקיימו מידי יום הדלקות נרות בבתי האבות בעיר וכן במרכז הרפואי ברזילי.
בנוסף התקיימו כנסים רבים למבוגרים ולילדים וכן פעילויות יצירה של הכנת חנוכיות וכד' בבתי החב"ד השכונתיים.

בנוסף האירו את העיר מידי יום "שיירות האור" - רכבים שעליהם חנוכיות מאירות המזכירות לעוברים ולשבים את שמחת החג ואת הניסים הגדולים עליהם אנו מודים.
באגודת חב"ד אשקלון זכרו גם את בעלי העסקים ומידי יום נערכו הדלקות נרות חנוכה בחנויות רבות ברחבי העיר, כשהם מזכים את העובדים והקונים במצוות הדלקת נרות חנוכה, ובסופגניה טעימה.

בסיכום החג ציין הרב ליברמן, השליח הראשי לאשקלון, את העובדה שבאשקלון התקיימו השנה פרסומי ניסא בהיקף גדול מהרגיל ובע"ה האור הרב ישפיע על העיר למשך השנה כולה עד לאור האמיתי בגאולה האמיתית והשלימה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.