מערכת COL | יום ל' כסלו ה׳תש״ע 17.12.2009

פצוע הפיגוע שיבח את חב"ד: "לא שוכחים אותנו לעולם"

ביום רביעי בערב נר שישי של חנוכה התכנסו עשרות משפחות נפגעי הטרור מהעיר חדרה וסביבתה למסיבת חנוכה המסורתית של בית חב"ד חדרה. ומטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ● מר ציון שיטרית שנפצע קשה בפיגוע בשוק חדרה התכבד בהדלקת הנרות והפגין בכך את המסר ש"האור ינצח" ● "אנו שואבים כח משליח חב"ד הרב יוחנן בוטמן ופעולותיו הנפלאות של בית חב"ד עבור נפגעי הטרור, לא רק בחנוכה אלא סביב כל מעגל השנה חב"ד איתנו", אמר  לסיפור המלא ולתמונות 
פצוע הפיגוע שיבח את חב
ביום רביעי בערב נר שישי של חנוכה התכנסו עשרות משפחות נפגעי הטרור מהעיר חדרה וסביבתה למסיבת חנוכה המסורתית של בית חב"ד חדרה. ומטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור.

מר ציון שיטרית שנפצע קשה בפיגוע בשוק חדרה התכבד בהדלקת הנרות והפגין בכך את המסר ש"האור ינצח".

הורים שכולים ופצועים לצד אלמנות ויתומים, התאספו כמידי שנה למסיבת חנוכה מיוחדת עבור משפחות נפגעי הטרור בחדרה, במטרה להפגין את הנחישות והעוצמה הפנימית של עם ישראל הטמונים במסר של נס חנוכה.

בפתח אולם ארמון דוד עמד הרב יוחנן בוטמן שליח הרבי בחדרה וקיבל את פני המשפחות בברכת ברוכים הבאים לבבית והדליק עם כל משפחה את נרות החנוכה. מנחה הערב הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד פתח בדבריו על "מה שהנרות מספרים" על האור הקטן שנמצא תמיד דולק ובאמצעותו ניתן להאיר את החושך, ולשאוב ממנו כח להתגבר על אתגרים.

הטיב לבטא את תחושת המשפחות האב השכול מר ציון בוסקילה שאמר "אנו שואבים כח מהרב בוטמן ופעולותיו הנפלאות של בית חב"ד עבור נפגעי הטרור, לא רק בחנוכה אלא סביב כל מעגל השנה חב"ד איתנו, ומחבקת אותנו, ועל כך אנו מבקשים להודות". במרכז המסיבה התקיימה הדלקת נר שישי של חנוכה על ידי מר ציון שיטרית שנפצע אנושות בפיגוע בשוק חדרה.

מאז הפיגוע ציון עבר תהליך שיקום ארוך, וכיום הוא מסמל עבור כולנו את העוצמה והנחישות להתמודד עם אתגרים בגבורה. לאחר מכן פצחו החב"דניקים בריקודי שמחה חסידיים כשהם סוחפים את כל הקהל למעגלי הריקודים. לקול צלילי מופע כלייזמר של "אהרן המנגן" ששימח את כולם בניגון שירי חנוכה על גבי כלים מקוריים. ר' דניאל פישר ומשפחתו המרכזים את הפעילות כל השנה העניקו שי חנוכיה לכל משפחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.