מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תש״ע 12.11.2009

סדנאות הכינוס: מאבטחת בתי חב"ד ועד טיפים לנאום ● גלריה

יומו הראשון של כינוס השלוחים העולמי התאפיין בסדנאות רבות שעסקו במגוון רב של נושאים ותחומים החל מסדנא שעסקה אבטחת בתי חב"ד ועד טיפים בתורת הנאום והרצאה משפיעה ● ועד הכינוס גייס שלוחים שיסייעו לשלוחים במגוון נושאים הקשורים לשליחות. השלוחים זמינים לשיחות אישיות עם השלוחים, ואכן שלוחים רבים נצפו ביום משוחחים עימם שעה ארוכה ● באולם אחר, שלוחים בעלי נסיון שיתפו בנסיונם ובהוראות שקיבלו שלוחים צעירים. בין הנושאים שהועלו: יחסים עם ארגונים יהודיים בעיר, הצבת חנוכיות ציבוריות, ויחסים עם שלוחים בקירבת מקום לסיפור המלא ולתמונות
סדנאות הכינוס: מאבטחת בתי חב
חלק מהסדנאות היום ● צילום: מאיר דהן, COL
שרון גושן, שליח COL לכינוס

יומו הראשון של כינוס השלוחים העולמי התאפיין בסדנאות רבות שעסקו במגוון רב של נושאים ותחומים החל מסדנא שעסקה אבטחת בתי חב"ד ועד טיפים בתורת הנאום והרצאה משפיעה.

בבוקר, ניצלו השלוחים את ההזדמנות להתפלל ב"חדרו של הרבי" שהיה פתוח לתפילת השלוחים, וכן בספריית אגודת חסידי חב"ד שנתפחה שוב לשלוחים שם הוצגה התערוכה המיוחדת על '770'.

בשעה 11 בבוקר נפתחו הסדנאות שנערכו ב"אהלי התורה, ובמוזיאון צבאות ה'. הנושאים היו רבים ומגוונים: כיצד מתחזקים אתר של חב"ד.אורג, איך למתג את חב"ד בעיר, איך לבנות בית כנסת פעיל ותוסס, עולם הכשרות - בבית ובשליחות, טיפים לתורם הנאום, הלכות קידושין, איך נגייס כספים בעידן של כלכלה סוערת? איך ננצל את הרשתות החברתיות להפצת יהדות? וגם: חוקי תיכנון ובנייה, תוכניות לבני נוער, פעילות רבנים בבתי רפואה, ואירגון שבתונים ליוצאי חבר העמים.

ועד הכינוס גייס שלוחים שיסייעו לשלוחים במגוון נושאים הקשורים לשליחות. השלוחים זמינים לשיחות אישיות עם השלוחים, ואכן שלוחים רבים נצפו ביום משוחחים עימם שעה ארוכה.

רב שיח נוסף נערך בין השלוחים בנושא פיתוח קבוצה נאמנה של תומכים שיסייעו ויתמכו בפעילות במשך כל השנה. השלוחים השתתפו גם בסדנא שעסקה בהענת שמונה טיפים להרצאה משפיעה.

באולם אחר, שלוחים בעלי נסיון שיתפו בנסיונם ובהוראות שקיבלו שלוחים צעירים. בין הנושאים שהועלו: יחסים עם ארגונים יהודיים בעיר, הצבת חנוכיות ציבוריות, ויחסים עם שלוחים בקירבת מקום.  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.