מערכת COL | יום ט"ז חשוון ה׳תש״ע 03.11.2009

"תורה קפה" יחשף למשתתפי כינוס השלוחים

השלוחים שישתתפו החודש בכינוס השלוחים העולמי, יחשפו לאפשרויות האתר החדש Torahcafe.com המהווה כלי נוסף לעבודת השליחות ומותאם להתפתחות החינוך הוירטואלי שהפך יותר ויותר פופולרי בקרב כאלה שאינם יכולים להתחייב ללימודים בלוח זמנים מוגדר ● "האתר אינו מחליף את החוויה בכיתה פעילה", מסבירה הגב' זילברשטיין, המנהלת של תוכנית הלימודים בתורה קפה, הארגון מספק לימודים עמוקים ומשמעותיים באיכות גבוהה, וזו בהחלט חוויה שונה מן האינטראקציה הקיימת בכיתה עם מורה לסיפור המלא
שער הכניסה לאתר החדש

lubavitch.com, עריכה ותרגום מאנגלית: חדוה רומנו,NCL

השלוחים שישתתפו החודש בכינוס השלוחים העולמי, יחשפו לאפשרויות האתר החדש Torahcafe.com המהווה כלי נוסף לעבודת השליחות ומותאם להתפתחות החינוך הוירטואלי שהפך יותר ויותר פופולרי בקרב כאלה שאינם יכולים להתחייב ללימודים בלוח זמנים מוגדר.

באתר, שפע הרצאות וידאו ב 15 קטגוריות שונות. קטעי וידאו הדנים בנושאים עכשוויים: היסטוריה יהודית, מיסטיקה, תלמוד תורה, פסיכולוגיה, ואתיקה ופיתוח דמות.

ההרצאות מועברות על ידי מערך מרשים של חוקרים ומרצים, המומחים בתחומם. כמו כן מועברים שיעורים כסדרה מתמשכת. המארגנים גם מקווים שהאתר ישמש קרש קפיצה לדיונים בענייני דיומא.

בכיתה הזאת, ניתן ללעוס מסטיק ולשבת עם הרגליים למעלה, בשעה שהמרצה בסלון ביתך, במשרד שלך, במושב טיסת ה-16F הבאה שלך, אתה יכול להירגע. מימוש גישה חדשנית זו התאפשר הודות לנדיבות של מר ג 'ורג' רוהר ומשפחתו, ועידוד יו"ר JLI הרב משה קוטלרסקי.

"עד כה, מדריכי JLI לימדו ב 350 ערים כ- 180,000 תלמידים. ובכל זאת, אלה שיעורים שלא הגיעו לכולם", מציין המנכ"ל הרב אפרים מינץ, מה שהופך את תורה קפה לשלב המושלם הבא של JLI, הארגון הגדול ביותר בתחום החינוך היהודי לאוכלוסיה הבוגרת בעולם.

"האתר אינו מחליף את החוויה בכיתה פעילה", מסבירה הגב' זילברשטיין, המנהלת של תוכנית הלימודים בתורה קפה, הארגון מספק לימודים עמוקים ומשמעותיים באיכות גבוהה, וזו בהחלט חוויה שונה מן האינטראקציה הקיימת בכיתה עם מורה,
"שתי השיטות משלימות זו את זו ואת הצרכים שונים", היא מוסיפה.

הרב מנדל קוטלרסקי, חבר בוועדת ההיגוי של תורה קפה קובע כי "התוכנית מקנה הזדמנויות למידה מתקדמים בקצב אישי". ניתן לצפות בקטעי וידאו רבים ומגוונים כל אחד בזמנו החופשי, ומה שהופך את האתר הזה לייחודי. "את השיעורים המופיעים באתר לא ניתן למצוא בשום מקום אחר", הוא אומר.

האתר יושב על שרתים מסיבים רבי עוצמה, המאפשר ל -12,000 מבקרים לצפות בו זמנית באותן כיתות. הרב לוי קפלן מנהל האתר מצפה ל- 100,000 צופים בשנה הראשונה.

הנושאים נבחרים על ידי פאנל של אנשי חינוך יהודים ויוגדרו בהמשך, בהתבסס על הנתונים הסטטיסטיים של האתר, כך שיתאימו להתעניינות ציבור הגולשים. "אנחנו לא רוצים להגביל את קהל היעד שלנו", מבהיר קפלן, הארגון בחיפוש מתמיד אחר חומר חדש. סרטים, כיתות חדשות על בסיס יומי וגם בחירת מגוון הרצאות מהארגונים השותפים. כ -50 קטעי וידאו חדשים מועלים לאתר מדי שבוע.

בארגון JLI מבהירים כי האתר הוא ללא ספק גל העתיד, והם לא מפסיקים לחשוב על דרכים נוספות שיהפכו את תורה קפה לעדכני. נכון להיום אפשרויות הבחירה באתר כוללות את השפות אנגלית וספרדית.

לכניסה לאתר: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.