מערכת COL | יום י"א חשוון ה׳תש״ע 29.10.2009

מסרים חב"דיים בשילוט הדיגיטלי של הפועל ירושלים

קבוצת הפועל מגדל ירושלים תרמה לצעירי חב"ד קמפיין פרסומי להפצת מסרים יהודיים וחסידיים בכל משחקי הקבוצה. המסרים מוקרנים בכל אחד ממשחקי הבית של הקבוצה, שבהם צופים מאות אלפי צופים במגרש ובאמצעות הטלוויזיה ● הפרסום נעשה על גבי שילוט דיגיטלי באורך של 32 מטר, בכל משחקי הקבוצה  לסיפור המלא 
מסרים חב
"לשנות את העולם" – הקמפיין החדש אתמול באולם מלחה בירושלים
קבוצת הפועל מגדל ירושלים תרמה קמפיין פרסומי להפצת מסרים יהודיים וחסידיים בכל משחקי הקבוצה. המסרים מוקרנים בכל אחד ממשחקי הבית של הקבוצה, שבהם צופים מאות אלפי צופים במגרש ובאמצעות הטלוויזיה.

אנשי הקבוצה, ובראשם היו"ר מר דני קליין, עומדים זה זמן רב בקשר הדוק עם צעירי חב"ד, ושמחו להירתם להפצת מסרים קצרים המעודדים אהבת ישראל ומגבירים את הזהות היהודית.

הפרסום נעשה על גבי שילוט דיגיטלי באורך של 32 מטר, בכל משחקי הקבוצה. בנוסף יתפרסמו המסרים גם בחוברת הקבוצה, המופצת באלפי עותקים, ובבאנר באתר האינטרנט של הקבוצה. עלותו של קמפיין שכזה מוערך ב-150 אלף שקלים.

במכתב תודה ששיגרו צעירי חב"ד לאנשי הקבוצה כתבו בין היתר: "כמי שאמונים על משנתו של הרבי מליובאוויטש, שמתבטאת באהבת ישראל אין-סופית לכל יהודי, ללא הבדל או השתייכות פוליטית, אמונית, מגדרית ומגזרית, אנו מוצאים עמית של כבוד למטרה של הורדת המתחים והעצמת המחבר והמאחד על המפריד. אנו בטוחים כי משכורתכם תהא שלמה מן השמים".

ואכן, כבר אמש יכלו צופי אחד המשחקים (ששודר בשידור ישיר בתקשורת) לצפות בקמפיין הראשון, שקרא לקהל להוסיף במעשים טובים, כי אפילו מעשה טוב אחד יכול לשנות את כל העולם ולהביא גאולה, כפי שדיבר פעמים רבות הרבי בשיחות קודשו המבוססות על דבריו הידועים של הרמב"ם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.