מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תש״ע 28.10.2009

ילדי רמת השרון נהנו מפעילות חווייתית על החומש

ילדי רמת השרון נהנו מפעילות חווייתית במסגרת "חגיגות החומש" שנערכו על ידי בית חב"ד בעיר בהנהלת הרב יהודה בוטמן ● הפעילות נערכה בבתי הספר בעיר. צוות בית חב"ד סבב בכיתות השונות והדגים לילדים על ספר התורה, מגילת אסתר, פרשיות תפילין, וכן על עשרות מזוזות קולמוסים, וגווילי קלף ● החלק השני של הפעילות נערך בבית הכנסת המרכזי בעיר "גאולת ישראל" אליו הגיעו עשרות ילדים והוריהם בתהלוכה ססגונית מרשימה שיצאה מבית הספר אוסישקין מלווה בכליזמרים לסיפור המלא
ילדי רמת השרון נהנו מפעילות חווייתית על החומש
כמה זמן אורך לכתוב ספר תורה או מזוזה, מה ההבדל בין ספר תורה לילדים ובין זה שבבית הכנסת?, מה צריך לעשות בשביל להיות סופר סת"ם? אלו חלק מהשאלות שנשאלו ילדי רמת השרון בלימוד החווייתי במסגרת "חגיגות החומש" שנערכו על ידי בית חב"ד בעיר בהנהלת הרב יהודה בוטמן.

הפעילות נערכה בבתי הספר בעיר. צוות בית חב"ד סבב בכיתות השונות והדגים לילדים על ספר התורה, מגילת אסתר, פרשיות תפילין, וכן על עשרות מזוזות קולמוסים, וגווילי קלף. באמצעות המזוזה האישית שחולקה לכל ילד למדו הילדים על התגין שבאותיות, על השרטוט הנדרש על הקלף לפני הכתיבה ועוד.

החלק השני של הפעילות נערך בבית הכנסת המרכזי בעיר "גאולת ישראל" אליו הגיעו עשרות ילדים והוריהם בתהלוכה ססגונית מרשימה שיצאה מבית הספר אוסישקין מלווה בכליזמרים.

במהלך הטקס למדו הילדים על ארון הקודש וספרי התורה, ענו על שאלות בנושאי החומש, מתן תורה ועשרת הדברות, ורקדו עם ספרי התורה סביב בימת בית הכנסת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.