מערכת COL | יום כ"ג תשרי ה׳תש״ע 11.10.2009

נפתח מחזור חדש של קורס 'בסוד הפרשה'

לקראת תחילת ספר בראשית מפרסם 'מכון בסוד התורה' שע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע את סדרה חדשה של הקורס הפופלרי "בסוד הפרשה" לחומש בראשית ●  הקורס שיוצא לאור ע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע והמרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד, יתמקד בנושא "מעשה אבות סימן לבנים", כאשר כל שיעור עיוני על פרשת השבוע יכלול היבטים מעשיים אותם ניתן ללמוד מפועלם של האבות בפרשת השבוע  לסיפור המלא
נפתח מחזור חדש של קורס 'בסוד הפרשה'

לקראת תחילת ספר בראשית מפרסם 'מכון בסוד התורה' שע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע את סדרה חדשה של הקורס הפופלרי "בסוד הפרשה" לחומש בראשית.

הקורס שיוצא לאור ע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע והמרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד, יתמקד בנושא "מעשה אבות סימן לבנים", כאשר כל שיעור עיוני על פרשת השבוע יכלול היבטים מעשיים אותם ניתן ללמוד מפועלם של האבות בפרשת השבוע.

במהלך התקופה בה פועלים הקורסים, הם זוכים להצלחה רבה, ומידי שבוע מצטרפים שלוחים נוספים מהארץ ומחו"ל למעגל המשתמשים בקורסים המצויינים.

הקורס כולל ערכה של חוברת למרצה, חוברת מהודרת ומושקעת של מקורות למשתתף, תקליטור מצגות ויזואליות ועוד. כמו-כן מידי שבוע יוצא לאור עלון מיוחד המסכם את מהלך השיעור לחלוקה למשתתפים. הדפים למשתתף יוצאים לאור גם בשפות רוסית, צרפתית וספרדית – זאת בסיוע שלוחים מחו"ל המוסרים את הקורס.

במשך התקופה שבה הוא פועל, התפרסם מאוד הקורס והוא מתקיים מידי שבוע בלמעלה ממאתיים מוקדים בארץ ובחו"ל. גם מוסדות חינוך ומורים המבקשים לשדרג את שיעורי פרשת השבוע שלהם מגלים התעניינות רבה בקורס המצליח.

בתי חב"ד ומוסדות יכולים להזמין את הקורס או לקבל דוגמא חינם במרכז לעזרי שליחות – שע"י צעירי אגודת חב"ד המופקד על ההפקה והשיווק, ובמייל: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.