מערכת COL | יום י"ט תשרי ה׳תש״ע 07.10.2009

מוסקבה: המשטרה סגרה הרחוב והחסידים רקדו

החל משעות הערב המוקדמות נהר קהל רב לעבר הרחוב שלמרגלות הבניין המפורסם "מארינה רושצ'ה" במרכז מוסקבה, בכדי להשתתף ב"שמחת בית השואבה המרכזית", שנערכה עד לחצות הלילה, כאשר משטרת מוסקבה סוגרת את הרחוב ומכוונת בצורה מכובדת את תנועת המכוניות והאנשים הרבים ● החוגגים שמחו לצלילי תזמורת "המנגנים" בראשותו של ר' שלום ווגשל ור' משה רוט, שהגיעה במיוחד מישראל עם צוות של שמונה נגנים, ובמשך שעות ארוכות ניגנו ושרו ממיטב הזמר החסידי לגלרייה
מוסקבה: המשטרה סגרה הרחוב והחסידים רקדו
החל משעות הערב המוקדמות נהר קהל רב לעבר הרחוב שלמרגלות הבניין המפורסם "מארינה רושצ'ה" במרכז מוסקבה, בכדי להשתתף ב"שמחת בית השואבה המרכזית", שנערכה עד לחצות הלילה, כאשר משטרת מוסקבה סוגרת את הרחוב ומכוונת בצורה מכובדת את תנועת המכוניות והאנשים הרבים.

האירוע נפתח בנאומו המרכזי של רבה של רוסיה הרב בערל לאזאר ואורגן ע"י הנהלת המרכז היהודי-קהילתי "מארינה רושצ'ה", בראשותו של המנכ"ל ר' מרדכי וויסברג.

עם סיום נאומו של רבה של רוסיה החלו הריקודים הרבים, לקול צלילי תזמורת "המנגנים" בראשותו של ר' שלום ווגשל ור' משה רוט, שהגיעה במיוחד מארה"ק עם צוות של שמונה נגנים, ובמשך שעות ארוכות ניגנו ושרו ממיטב הזמר החסידי.

גם כשהקור הלך וגבר, הריקודים רק התחזקו, כאשר בין לבין מתכבדים האורחים ללגימת "לחיים" וכיבוד קל, בסוכה הענקית והגדולה שמלאה מבקרים בכל ימות החג וחול המועד.
אירוע מרכזי זה, הוא חלק משרשרת גדולה של אירועי חג רבים למען יהודי רוסיה בכלל, המאורגנים בערים רבות ע"י רבנים הערים ושלוחי חב"ד, ובעיר מוסקבה בפרט, בכל מוסדות התורה, החינוך והחסד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.