מערכת COL | יום י"ט תשרי ה׳תש״ע 07.10.2009

בית השואבה בכפר סבא: הקניון היה גדוש ● גלרייה

מאות רבות של משתתפים מכל שכבות הציבור נטלו חלק בשמחת בית השואבה המרכזית שארגן בית חב"ד כפר סבא, ברחבת קניון ערים בלב העיר, בערבו של יום ראשון א' דחול המועד ● מאות אנשים גדשו את רחבת הקניון כמו את שלל המרפסות הצופות אליה כשהם רתוקים למופע מיוחד של להקת הקינדרלך במגוון שירים חסידיים ומחרוזות מיוחדות ● צלם COL י. בלינקו היה שם לגלרייה
בית השואבה בכפר סבא: הקניון היה גדוש ● גלרייה
(צילום:י. בלינקו, COL)
מאות רבות של משתתפים מכל שכבות הציבור נטלו חלק בשמחת בית השואבה המרכזית שארגן בית חב"ד, ברחבת קניון ערים בלב העיר, בערבו של יום ראשון א' דחול המועד.

כמיטב המסורת של בית חב"ד בכפר סבא, בראשות שליח הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד כפר סבא הרב אהרן קנייבסקי, גם האירוע הנוכחי היה בהיקף ובקנה מידה ענק ומרשים במיוחד.

המנחה הרב בנימין ליפקין פתח את האירוע בתיאור חי ומרגש של שמחת בית השואבה בבית המקדש ומעמד ההקהל, והזמין את הילדים לומר את י"ב הפסוקים.

מאות אנשים גדשו את רחבת הקניון כמו את שלל המרפסות הצופות אליה כשהם רתוקים למופע מיוחד של להקת הקינדרלך במגוון שירים חסידיים ומחרוזות מיוחדות.

סגן ראש העיר עו"ד איתן צנעני וחבר מועצת העיר עו"ד מנשה אליאס שהשתתפו באירוע התפעלו מהקהל העצום, הודו להנהלת בית חב"ד על האירוע המשמח והמרומם והעלו על נס את פעילותם, עם כל הלב לכל אחד, במשך כל ימות השנה. את מרכז צעירי אגודת חב"ד ייצג באירוע מנהל אגף הסניפים הרב נפתלי ליפסקר.

האירוע התקיים בחסות: אופטיק דורון בהנהלת האחים הרה"ח ר' יוסי ור' שמוליק אייזנברג.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.