מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשס״ט 07.08.2009

השליח מחברון ריגש את השלוחים הצעירים ● גלרייה

ביום חמישי התכנסו ילדי השלוחים בקעמפ "צעירי השלוחים" של צעירי-אגודת-חב"ד הנערך בקמפוס ישיבת נחלים לאחר פעילות ארוכה וממושכת שנערכה להם במשך היום להופעה מרתקת ומיוחדת עם הרב ויקטור עטיה שליח חב"ד בחברון שסיפר על בתו חיה מושקא ז"ל שנשרפה באסון לפני 3 שנים (שתאריך הייארצייט חל בשבוע זה) בחצר ביתו לגלריית תמונות ● הורים מוזמנים לשלוח דשי"ם לילדים למייל: [email protected] 
השליח מחברון ריגש את השלוחים הצעירים ● גלרייה
ביום חמישי התכנסו ילדי השלוחים בקעמפ "צעירי השלוחים" של צעירי-אגודת-חב"ד הנערך בקמפוס ישיבת נחלים לאחר פעילות ארוכה וממושכת שנערכה להם במשך היום להופעה מרתקת ומיוחדת עם הרב ויקטור עטיה שליח חב"ד בחברון.

בתחילת ההופעה החל הרב עטיה לפי בקשת המרכזים לספר על בתו חיה מושקא ז"ל שנשרפה באסון לפני 3 שנים (שתאריך הייארצייט חל בשבוע זה) בחצר ביתו של הרב עטיה.

הוא סיפר על מדותיה המיוחדות של חיה מושקא ז"ל ועל דאגתה המיוחדת לזולת יחד עם זאת סיפר הרב עטיה על הקשיים שעברו עליהם בעקבות האסון שאירע לילדה ועל ההתמודדויות שהיה להם עם כך.

"סיפרתי בתקופה האחרונה את הסיפור מספר פעמים ולא קרה לי שהתרגשתי כ"כ כמו שהתרגשתי מולכם" אמר בדמעות. "זה רק בגלל שאתם הבנים של הרבי ילדי השלוחים" הרב עטיה גם ביקש שהדמעות יהפכו למנוף של עשיה לזכרה.

היום גם נערכה מלחמת הגדודים כשכל גדוד בנה מוצג אשר מעביר את המסר והנקודה אותה מייצג הגדוד, שלושת הנושאים הם כתיבה לרבי. נסיעה לרבי, ולימוד תורתו של הרבי.
בסופה של התחרות נבר הגדוד המנצח והילדים החברים בו קיבלו פרס מיוחד.

בהזדמנות זו מבקשים להודות לכל העוסקים במלאכה למען הצלחת הקעמפ: יו"ר צא"ח באה"ק הרב יוסף יצחק אהרונוב, מנהל אגף הסניפים בצא"ח הרב נפתלי ליפסקר וכן ר' לוי אדרעי לצד התמימים העוסקים במלאכה יומם וליל מנהלי הקעמפ הת' יוסי נאבול ולצידו הת' ישראל ביסטריצקי וכן למרכזים התמימים פולע ברוד, ויוני הר צבי, ולגנרל התמים שייקה גורליק, וכן לר' חיים ליפשיץ שפועל למען הצלחת הקעמפ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.