מערכת COL | יום ח' אב ה׳תשס״ט 29.07.2009

מסיבת סיום מקורית ב'אהלי מנחם' ביתר עילית

בעיצומן של ההכנות הקדחתניות והמאורגנות למופת לקראת ועידת המחנכים ה- 21 במשרדי המרכז חינוכי חסידותי, התארחו בחדרו של מנהל המרכז הרב נפתלי רוט תלמידי כיתה ה' של חיידר אהלי מנחם בביתר עילית יחד עם מחנכם הרב שלמה פרידמן, שבחרו לחגוג את מסיבת הסיום בתוך אוירת ההכנות לקראת ועידת המחנכים לסיפור המלא
מסיבת סיום מקורית ב'אהלי מנחם' ביתר עילית
בעיצומן של ההכנות הקדחתניות והמאורגנות למופת לקראת ועידת המחנכים ה- 21 במשרדי המרכז חינוכי חסידותי, התארחו בחדרו של מנהל המרכז הרב נפתלי רוט תלמידי כיתה ה' של חיידר אהלי מנחם בביתר עילית יחד עם מחנכם הרב שלמה פרידמן, שבחרו לחגוג את מסיבת הסיום בתוך אוירת ההכנות לקראת ועידת המחנכים.

במשך שעה ארוכה קלחו מפיהם של הילדים הרכים תשובות לשאלות שהציג בפניהם הרב רוט על הסוגיות בגמרא שלמדו וגילו ידע מפליא שהרשימו את הסובבים במשרדו של הרב רוט. בהמשך התכבדו הילדים בכיבוד קל וקיבלו הסבר על מפעלי המרכז חינוכי והועידה שבפתח.

בחלקו השני של הביקור העניק הרב רוט לתלמידים תעודות הצטיינות בצירוף שי אישי לכל ילד. בסיום ציין הרב רוט את התנהגותם החסידית והנפלאה של הילדים שהרשימו גם את כל הסובבים במשרד. על פניהם הרכות והתמימות של הילדים ניכרו הבעות של אושר ושמחה מחגיגת הסיום המקורית והמוצלחת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.