מערכת COL | יום ח' אב ה׳תשס״ט 29.07.2009

הופסקו העבודות בבית הקברות בברדיצ'וב

ראש עיריית ברדיצ'וב ואסילי קונסטנטינוביץ הורה להפסיק את העבדות במתחם בית החיים, את ההודעה על כך קיבל שליח חב"ד בעיר הרב משה טהלר ● ראש העיר אמר כי התפלא לשמוע שהחילו חפירות ליד מתחם קברו של רבי לוי יצחק מברדיצ'וב והורה מיידית לעובדי העירייה לחדול מכך, עד שלא ישמע את חוות דעתם של השליח במקום ● במקביל, הוחלט על הקמת ועד שיטפל בכל הקשור לבית הקברות בברדיצ'וב לסיפור המלא
הופסקו העבודות בבית הקברות בברדיצ'וב
ראש העיר עם הרב שלמה בריער והרב משה טהלר

ראש עיריית ברדיצ'וב ואסילי קונסטנטינוביץ הורה להפסיק את העבדות במתחם בית החיים, את ההודעה על כך קיבל שליח חב"ד בעיר הרב משה טהלר.

ראש העיר אמר כי התפלא לשמוע שהחילו חפירות ליד מתחם קברו של רבי לוי יצחק מברדיצ'וב והורה מיידית לעובדי העירייה לחדול מכך, עד שלא ישמע את חוות דעתם של השליח במקום. ראש העיר אף סיפר שקטע את חופשתו בכדי לעקוב מקרוב אחר הפסקת החפירות.

ראש העיר אף סיפר שקטע את חופשתו כדי לבוא ולראות בעצמו את החפרות וכדי לראות שאכן הכל חזר לקדמתו.

מיד עם קבלת הטלפון מהרו הרבנים ליצור קשר עם הרב דוד שמידל יו"ר אתרא קדישא כדי לעדכנו בכל מהלך הפרשה ולקבל הכוונה כיצד להמשיך ולנהוג במקום קדוש זה. כמו כן יצר השליח קשר עם הגאון הרב אברהם יפה שלזינגער אב"ד גנ'בה כדי לשמוע את הכרעה ההלכתית בכל מתחם הבית החיים.

כשעה לאחר מכן נקבעה פגישה במענו של הרב שמידל, שם הונחו מפות בית החיים וכל צורת מתחם המקום, כאשר הרב שמידל מעביר הנחיות כיצד לנהוג במקום.

לאחר ששמעו שישנם המתיימרים לפעול לשנות דברים במתחם הקבר, עם בשיניו תוואי הגדר או בכלל בכל שטח בית העלמין, החליטו על הקמת ועד לבית החיים בראשות הרבנים רבני המקום יחד עם הרב שלמה ויללהם רב המחוז, כאשר לועד מצטרפים הגאון הרב אברהם יפה שלזינגער אב"ד זנבה והרב דוד שמידל יו"ר אתרא קדישא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.