מערכת COL | יום ט' אב ה׳תשס״ט 30.07.2009

ילדי "תפארת מנחם" סיימו מבצע "קציר הזריעה" ● גלרייה

250 ילדי תלמוד תורה "תפארת מנחם" באו לחגוג יחד עם הוריהם שיחיו את סיום מבצע "קציר הזריעה" שנערך בתחילת השבוע באולם מפואר בביתר עילית. מבצע "קציר הזריעה" הוכתר בהצלחה חסרת תקדים שבו נבחנו בעל-פה את כל החומר הלימודי שלמדו השנה בכיתות למעלה מ-24,000 שורות גמרא (מלבד המסכתות שסיימו הבוגרים) ולמעלה מ-4,500 משניות  לגלריית תמונות 
ילדי

250 ילדי תלמוד תורה "תפארת מנחם" באו לחגוג יחד עם הוריהם שיחיו את סיום מבצע "קציר הזריעה" שנערך בתחילת השבוע באולם מפואר בביתר עילית. מבצע "קציר הזריעה" הוכתר בהצלחה חסרת תקדים שבו נבחנו בעל-פה את כל החומר הלימודי שלמדו השנה בכיתות למעלה מ-24,000 שורות גמרא (מלבד המסכתות שסיימו הבוגרים) ולמעלה מ-4,500 משניות.

האירוע שנערך ב"תשעת הימים" נפתח בסיומי מסכת של שמונה מבוגרי הת"ת. במעמד זה הוענקו מאות ס"טים של ספרי קודש ל-250 חתני, סגני, מצוייני ומשתתפי המבצע.

מלבד זאת הוענקו פרסים יקרי ערך לחיילי "דעם רבי'נס קינדער" אשר צברו נקודות רבות במהלך מבצעי השנה ומילוי משימות שבועיות בעלון הת"ת, וכן הוענקו דרגות קצונה ותעודות הוקרה לכל חייל וחייל.

במהלך הערב הוקרן סרט מיוחד "מעגל השנה החסידי" פרי יצירתו של הת' משה אנקרי ובו קטעים מיוחדים מן הפעילויות החסידיות שנערכו במשך השנה במסגרת המבצעים החסידיים.

את האירוע הנחה בטוב טעם המשפיע של הת"ת הרב החסיד מנחם מענדל רוט שליט"א. במעמד זה השתתפו רבנים ומשפיעים ואורח הכבוד הרב נפתלי הכהן רוט שליט"א שהביע התפעלות רבה מן ההישגים המרשימים והפעילות הענפה המייחדים את ת"ת ששמו הולך ל"תפארת".

מנהל התלמוד תורה הרב יוסף הערש סירוצקי שליט"אנשא דברי סיכום של השנה המוצלחת ובירך את ההורים והתלמידים לקראת השנה החדשה.

בתום האירוע חולק שי מיוחד לכל משפחה, עלון מפואר בן 16 עמודים מלאים וגדושים בכתבות נרחבות ותמונות מרהיבות של הפעילות הענפה והישגיהם הלימודיים של התל' במהלך שנת "הקהל" ה'תשס"ט וכן דיסק עם מצגות ווידיאו של "מעגל השנה החסידי".

מאחורי האירוע המכובד ומבצעי השנה המוצלחים עומד רכז המבצעים הרב שלמה חנניה ממן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.