מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשס״ט 27.07.2009

משלחת צעירי חב"ד לאוסטרליה נפגשה לתפילה בכותל

לאחר שבועיים של טיול משותף למצוייני צה"ל באוסטרליה נוצרו קשרי ידידות עמוקים בין כל חברי המשלחת בהם חיילים שנפצעו לאחרונה בעופרת יצוקה בעזה ובהם במלחמת לבנון השניה או אף קודם לכן ● הביטוי לידידות הנפלאה בא במפגש מיוחד שאורגן עבורם בימים אלו על ידי צעירי חב"ד. יחד עם אחד מחברי הקהילה היהודית באוסטרליה השוהה בימים אלו בישראל. במפגש העלו חוויות וצפו במשותף בסרטון המתעד את הטיול לסיפור המלא ערוץ 2 על משלחת צעירי-חב"ד ופצועי צה"ל לאוסטרליה
משלחת צעירי חב

לאחר שבועיים של טיול משותף למצוייני צה"ל באוסטרליה נוצרו קשרי ידידות עמוקים בין כל חברי המשלחת בהם חיילים שנפצעו לאחרונה בעופרת יצוקה בעזה ובהם במלחמת לבנון השניה או אף קודם לכן.

הביטוי לידידות הנפלאה בא במפגש מיוחד שאורגן עבורם בימים אלו על ידי צעירי חב"ד. יחד עם אחד מחברי הקהילה היהודית באוסטרליה השוהה בימים אלו בישראל. במפגש העלו חוויות וצפו במשותף בסרטון המתעד את הטיול.

למרות שעת הבוקר המוקדמת באוסטרליה הפתיע את החיילים שיחת טלפון מהרב בארבר בו הוא מאחל להם את ברכתו. הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ציין שהמפגש מתקיים בירושלים בימי בין המצרים בהם מתאבלים על חורבן הבית, שהסיבה לחורבנו היא שנאת חינם: "הדרך לתקן ולבנות את בית המקדש השלישי הוא על ידי הגברת אהבת חינם. האירוח החם והלבבי שזכו החיילים מהרב יעקב בארבר וקהילתו באוסטרליה בודאי שהוסיפה עוד נדבך חשוב בבנין המקדש על ידי אהבת חינם מיוחדת לה זכו חברי המשלחת".

גולת הכותרת של המפגש היתה תפילה מיוחדת ומרגשת שנשא הרב יוסי סברדלוב יחד עם החיילים בכותל המערבי לרפואתם ולרפואת כל חבריהם הפצועים ולעילוי נשמת חבריהם החיילים שנהרגו במלחמה הי"ד. בסיום המפגש הוחלט על מפגשים דומים גם בעתיד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.