מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשס״ט 26.07.2009

בקרוב: ספר אודות בית חב"ד בומביי

חסידי חב"ד ברחבי תבל עצרו את נשמתם כשמחבלים קיצוניים טבחו וזרעו חורבן בבית חב"ד בומביי. העולם כולו הביט דרך כלי התקשורת, לעבר בית חב"ד ● בתקופה שלאחר המתקפה, החליטו בני משפחות השלוחים להנציח בצורה מסודרת ואיכותית, את העשיה והחורבן בבית חב"ד המפורסם בעולם ● המלאכה המורכבת הוטלה על הסופר החב"די הרב שניאור זלמן ברגר לסיפור המלא
בקרוב: ספר אודות בית חב
גבי ורבקי ליד המקווה שבנו במומביי
חסידי חב"ד ברחבי תבל עצרו את נשמתם כשמחבלים קיצוניים טבחו וזרעו חורבן בבית חב"ד בומביי. העולם כולו הביט דרך כלי התקשורת, לעבר בית חב"ד.

נהרות של דיו נשפכו כדי לתעד את פועלם של השלוחים הרב גבריאל ורעייתו רבקה הולצברג הי"ד, וכדי לתאר את המתקפה האכזרית, אשר הדהדה מקצה העולם ועד קצהו, ובד בבד שם חב"ד התפרסם בצורה שעוד לא היתה כמוה מאז ומעולם. בתקופה שלאחר המתקפה, החליטו בני משפחות השלוחים להנציח בצורה מסודרת ואיכותית, את העשיה והחורבן בבית חב"ד המפורסם בעולם.

המלאכה המורכבת הוטלה על הסופר החב"די הרב שניאור זלמן ברגר, אשר בחודשים האחרונים ערך ראיונות רבים עם באי בית חב"ד, ידידים, בני משפחה, שלוחים, אנשי קונסוליית ישראל בבומביי וכמובן את המטפלת סנדרה אשר ראתה את פועלם במשך חמש שנים, וכידוע שהתה בבית חב"ד בעת ההתקפה והצליחה בנס להציל את מוישי.

במקביל נערכת מלאכת ריכוז ומיון של קטעי עיתונות ומדיה, אלפי תמונות, מסמכים רבים, מכתבי ניחומין וכמובן יערכו עוד ראיונות רבים, בתקוה להוציא ספר שיאיר עוד יותר את פעילות בית חב"ד בומביי, ויספר על עמידתם האיתנה של השלוחים בפני כל הנחשולים הגבוהים. בד בבד, יסקור את המתקפה לאחר ראיונות עם אנשי ביטחון ואחרים אשר שהו בבומביי בימים הנוראים ההם.

הורי השלוחים – משפחות רוזנברג והולצברג - מבקשים כי כל מי שיש בידו סיפורים או תמונות הקשורים לבית חב"ד בומביי, ישלחם בהקדם לעורך הספר, באימייל: [email protected] או יצור קשר טלפוני: 088580064.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.