מערכת COL | יום כ"ז תמוז ה׳תשס״ט 19.07.2009

ההסכם על מכירת מפעל רובשקין אמור להיחתם בשבוע הבא

איש העסקים הערשי פרידמן ממונטריאול הקונה הפוטנציאלי של מפעל הבשר של רובשקין, הבהיר ביום שישי כי הבעלים הקודמים (משפחת רובשקין) לא יקחו חלק בהנהלה החדשה. "הם אינם חלק מהמפעל, והם לא יהיו חלק ממנו", אמר ● המכירה היתה צפויה להיחתם השבוע, אך בשל בעיות טכניות היא נדחתה כנראה ליום שני הקרוב. פרידמן סיפר כי בכוונתו לבנות מחדש את קו ייצור מהר ככל האפשר, כולל חידוש של עיבוד בשר  לסיפור המלא
ההסכם על מכירת מפעל רובשקין אמור להיחתם בשבוע הבא

איש העסקים הערשי פרידמן ממונטריאול הקונה הפוטנציאלי של מפעל הבשר של רובשקין, הבהיר ביום שישי כי הבעלים הקודמים (משפחת רובשקין) לא יקחו חלק בהנהלה החדשה. "הם אינם חלק מהמפעל, והם לא יהיו חלק ממנו", אמר.

כזכור, נסגרה המשחטה הגדולה של משפחת רובשקין בעקבות חקירת גורמים פדרליים. בעבר ציין פרידמן כי "משפחת רובשקין הם אנשים נהדרים שהיו קורבנות מסיבית של ציד מכשפות", אולם היום הוא כבר נשמע אחרת: "התכוונתי רק לחלק משפחת רובשקין. חלקם נחמדים, וחלקם לא". 

עוד צוטט כאומר כי "מה שהיה בעבר לא רלוונטי עבורי. אני לא מתכונן לעבור להתגורר באיווה, אך אבקר בה באופן קבוע". הוא אמר כי החליט לרכוש את החברה בכדי לעזור למשפחות יהודיות להשיג אוכל כשר.

המכירה היתה צפוי להיחתם השבוע, אך בשל בעיות טכניות היא נדחתה כנראה ליום שני הקרוב. פרידמן סיפר כי בכוונתו לבנות מחדש את קו ייצור מהר ככל האפשר, כולל חידוש של עיבוד בשר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.