מערכת COL | יום כ"ז תמוז ה׳תשס״ט 19.07.2009

גם נשים מתעניינות בנבכי המשכנתאות ● מידע לציבור

סוגיית החישובים המסובכים, ריביות ושאר התנאים להחזרת הלוואת משכנתא, איננה עוד נחלתם של אבי המשפחה בלבד. מטבע הדברים התגלגל הצורך לידי כך והפך למשימה משותפת של בני הזוג. בדורנו גם חלק מהנשים הן אלה שאמורות לתת דעתן כל העת לתדפיסי הבנק, לחשב חישובים ולתת מענה לשאלות הכספיות המתעוררות, ולכן כעת מתברר, נוטלות נשים חרדיות את העניין לטיפולן בצורת ליווי אישי ע"י מסילה לסיפור המלא
גם נשים מתעניינות בנבכי המשכנתאות ● מידע לציבור

סוגיית החישובים המסובכים, ריביות ושאר התנאים להחזרת הלוואת משכנתא, איננה עוד נחלתם של אבי המשפחה בלבד. מטבע הדברים התגלגל הצורך לידי כך והפך למשימה משותפת של בני הזוג. בדורנו גם חלק מהנשים הן אלה שאמורות לתת דעתן כל העת לתדפיסי הבנק, לחשב חישובים ולתת מענה לשאלות הכספיות המתעוררות, ולכן כעת מתברר, נוטלות נשים חרדיות את העניין לטיפולן בצורת ליווי אישי ע"י מסילה.

השבוע התכנסו עשרות מתנדבות המלוות ביומיום מאות משפחות חרדיות שנקלעו למצוקה כלכלית, באמצעות ייעוץ פיננסי והדרכה יומית על בסיס שוטף. בכינוס של ארגון מסיל"ה, האזינו הנשים להרצאה מרתקת מפי הרב עקיבא ויספלד מנכ"ל חברת 'משקלתא', הן תודרכו בנבכי עולם המשכנתאות.

כל משפחה חרדית יודעת, שסעיף ההוצאה הגדול והמשמעותי ביותר בקרב המשפחה הן תשלומי המשכנתא. הורים שחיתנו ילדים בשעטו"מ, מוצאים את עצמם עם מספר תשלומים גדול, כמו גם משפחות המעוניינות לרכוש דירה, מאז הרכישה הם ייאלצו לשלם בכל חודש את תשלומי המשכנתא שנקבעו להם.

"אין ספק שבכל תהליך של סידור פיננסי, או בייעוץ לתהליך כזה", אומר ויספלד, "יש לקחת בכובד ראש את תשלומי המשכנתא ולתכנן איך להתמודד עימם. חשוב להכיר את  המסלולים המועדפים בהם תשלומי המשכנתא למשפחות זולים יותר, מומלץ להכיר את המסלולים המסוכנים שלעולם לא נגמרים וחיוני לדעת מה אפשרויות הפריסה מחדש העומדות בפני משפחות עם קושי כלכלי".

נשות מסיל"ה, נתקלות בכמעט בכל יום במשפחה שמנסה לצאת ממעגל המצוקה הכלכלי, קבלו כלים ומידע על מנת לסייע להן לסייע למשפחות אותן הן מלוות. מנכ"ל חברת 'משקלתא' מבטיח כי ישתדל להגיע לכל מקום בו יתבקש, ע"מ להרצות ולהסביר את "תורת המשכנתאות" לאלו העשויים לבסס מחדש בתים בישראל, להעשיר את הידע ולפרוס בפניהם את האפשרויות העומדות בפניהם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.