מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשס״ט 21.07.2009

צעירי חב"ד מציגים: 'סיומי מסכת' ברדיו ב'תשעת הימים'

עשרים ושמונה סיומי מסכת יערכו מעל גלי האתר במהלך תשעת הימים שבין יום רביעי הקרוב ר"ח מנחם אב ויום תשעה באב ויגיעו לאוזניהם של מאות אלפי יהודים ● הסיומים יערכו ברשת ב' של קול ישראל, ברשת 'מורשת' של קול ישראל, ברדיו 'קול חי' וב'קול ברמה', ותואמו ונערכו לשידור על ידי דובר חב"ד והעומד בראש אגף ההוצאה לאור בצעירי חב"ד הרב מנחם ברוד  לסיפור המלא להורדת המודעה בפורמט PDF: לחצו כאן
צעירי חב
עשרים ושמונה סיומי מסכת יערכו מעל גלי האתר
עשרים ושמונה סיומי מסכת יערכו מעל גלי האתר במהלך תשעת הימים שבין יום רביעי הקרוב ר"ח מנחם אב ויום תשעה באב ויגיעו לאוזניהם של מאות אלפי יהודים. התהודה לסיומים תהיה לא רק בישראל אלא גם בעולם כולו, שםישנם מאזינים הקשובים לתחנות הרדיו הישראליות באמצעות רשת האינטרנט.

הסיומים יערכו ברשת ב' של קול ישראל, ברשת 'מורשת' של קול ישראל, ברדיו 'קול חי' וב'קול ברמה', ותואמו ונערכו לשידור על ידי דובר חב"ד והעומד בראש אגף ההוצאה לאור בצעירי חב"ד הרב מנחם ברוד. בתיאום הסיומים ברשת 'מורשת' מסייע ר' ראובן פבזנר.

כידוע, עמד הרבי לא אחת על החשיבות הגדולה לערוך סיומי מסכת דווקא בימי תשעת הימים, בהם על פי ההלכה יש חובה להוסיף בענייני האבלות והצער על חורבן הבית.

הרבי דיבר גם על החשיבות הגדולה של עריכת הסיומים דווקא ברשתות הרדיו. בין השאר הסביר זאת הרבי בכך שעל ידי הרדיו אפשר לזכות בשמיעת הסיום המוני יהודים שלא ישמעו זאת בדרך אחרת. מאז נעשים מאמצים מיוחדים ע"י הרב ברוד לקיים את הסיומים ברשתות הרדיו.

זה המקום להודות לכל אותם רבנים, אברכים ותמימים שהתגייסו למשימה ומכינים מבעוד מועד מסכתות שלמות בש"ס אותם הם מייעדים לסיים בשידור חי מעל גלי האתר במהלך תשעת הימים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.