מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תשס״ט 09.07.2009

חב"ד באר יעקב ערכה הפנינג לילדים המאושפזים

פרויקט "מעגל חברים" של בית חב"ד באר יעקב אירגן הפנינג משפחתי ענק ומהנה לבני משפחות הילדים המאושפזים במרכזים הרפואיים 'אסיף' ו'קטקטים'. היה זה אירוע מיוחד שסוד ההצלחה הגדולה שלו היה הרמוניה של מתנדבים, מכל הגילאים והסקטורים השונים. את האירוע כיבדו בברכות ראש המועצה מר ניסים גוזלן, ד"ר מיכאל גולדמן מנהל המרכז הרפואי "אסף הרופא", ורופאים נוספים. בסוף האירוע חולקו מתנות: ציידניות למשפחות, וסט מצעים עם תמונה אישית לכל ילד לסיפור המלא
חב
פרויקט "מעגל חברים" הפועל במרכזי הרפואה ומופעל ע"י בית חב"ד באר יעקב בראשות השליח הרב שמואל בקרמן אירגן למשפחות ילדי "אסיף" ו"קטקטים" הלומדים במתחם המרכז הרפואי "אסף הרופא" - "הפנינג משפחתי" ענק בו נהנו בני המשפחות וצברו כוחות.

ההפנינג התקיים באולמי "חצר נצר" בקיבוץ "נצר סירני" שבכל שנה מארח את מאות המשתתפים ומפנק בארוחת צהריים עשירה. היה זה אירוע מיוחד שסוד ההצלחה הגדולה שלו היה הרמוניה של מתנדבים, מכל הגילאים והסקטורים השונים.

את האירוע כיבדו בברכות ראש המועצה מר ניסים גוזלן, ד"ר אוסנת לב ציון סגנית מנהל המרכז הרפואי "אסף הרופא", ד"ר מיכאל גולדמן מנהל אגף הילדים "אסף הרופא", ד"ר אמיר ליבנה נאורולוג המכון להתפתחות הילד, והגב' חיה דגן מנהלת בי"ס וגני "אסיף".

במהלך ההפנינג נהנו המשפחות ממתנפחים, ציורי פנים, משחקי חשיבה, עיסויים בידי פיזיוטרפיסטים, מאמני ספורט, ציורי ציירים, מכוניות גדולות שהושאלו ממשפחות כפ"ח, ג'ימבורי והופעת "אריות ציון".

בסוף האירוע חולקו המתנות הנכספות: ציידניות למשפחות, סט מצעים עם תמונה אישית לכל ילד ערכה מחברת הירדן לצוות העובדות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.