מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשס״ט 30.06.2009

הנשיא רקד "עם ישראל חי" עם תלמידי חב"ד ● גלריה

קידוש השם: כלי-התקשורת באזרבייג'ן המסקרים בהרחבה את ביקורו ההיסטורי של נשיא המדינה שמעון פרס במדינתם, משדרים ללא הרף את קטע הוידאו המרגש, בו נראה הנשיא רוקד "עם-ישראל חי" עם תלמידי ביה"ס 'אור-אבנר - חב"ד' ● "העובדה שהתלמידים הצעירים האלה שרים בעברית בצורה כל-כך נפלאה, מוכיחה כי עם-ישראל חי", אמר הנשיא ● COL מגיש: דיווח מלא וגלריית תמונות לסיפור המלא  
הנשיא רקד

הטלוויזיה באזרבייג'ן מסקרת ללא הרף את ביקורו ההיסטורי של נשיא המדינה, מר שמעון פרס, וכמו תמיד, גם תלמידי בית הספר "חב"ד אור אבנר" מככבים.

מטרת הביקור היתה אומנם פיתוח הקשרים בין המדינות, אך מבחינת הקהילות היהודיות באזרבייג'ן האירוע המסכם בבית הכנסת בו נכחו שרים, אנשי עסקים וראשי הקהילות היהודיות באזרבייג'אן, היה החשוב מכולם.

בכניסתו לבית-הכנסת קיבלו את פניו תלמידי גן הילדים חב"ד אור אבנר, בשירת "ארץ ישראל".

כבוד הנשיא ביקש בהתרגשות גדולה שהתלמידים ישירו לו עוד שירים ופצח בריקוד מרגש עם התלמידים. במהלך הקבלת פנים, נשא הרב מאיר ברוק תפילה ואמר פרק תהילים לזכות החיל גלעד שליט.

אולם בית הכנסת היה מלא מפה לפה על-ידי צעירי הקהילה שרבים מהם תלמידי בית ספר חב"ד אור אבנר, וסטודנטים המשתתפים בתוכנית "סטארס" הממומנת על-ידי נשיא איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים, הנגיד ר' לוי לבייב.

שליח בבית-הספר אור-אבנר בבאקו, ר' מתתיהו לואיס, בירך את הנשיא בשם התלמידים והנהלת המוסדות בראשות הנגיד ר' לוי לבייב והעניק לנשיא אלבום תמונות מפואר, מהווי המוסדות ומפגישות מיוחדות של הנגיד לבייב ומנכ"ל "קרן לבייב" ר' דוד מונדשיין עם מנהיגי אזרבייג'אן.

פגישות חשובות אלו הובילו לבניית קריית החינוך החדשה בשיתוף פעולה עם קרן "גייד אלייב" בראשות הגברת הראשונה באזרבייג'אן מחריבן אלייב, שבנייתו מסתיימת בימים אלה.

"העובדה שהתלמידים הצעירים האלה שרים בעברית בצורה כל-כך נפלאה, מוכיחה כי עם ישראל חי", אמר הנשיא בנאומו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.