מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשס״ט 30.06.2009

107 יתומים חגגו בר-מצווה בשריד בית-מקדשינו ● גלריה

אתמול התקיימה החגיגה הגדולה והמרגשת - בר-מצווה ל-107 ילדים יתומים בוגרי "מכון בר-מצווה" של כולל חב"ד ● פעילות שהגיעה לשיאה אתמול, עם אירוע אדיר לכבוד ולציון ט"ו שנים להסתלקותו הרבי ● COL מגיש: דיווח מלא ותמונות לסיפור המלא
107 יתומים חגגו בר-מצווה בשריד בית-מקדשינו ● גלריה
אתמול התקיימה החגיגה הארצית הגדולה והמרגשת - בר מצווה ל-107 ילדים יתומים בוגרי "מכון בר-מצווה" של כולל חב"ד. פעילות שהגיעה לשיאה אתמול, עם אירוע אדיר לכבוד ולציון ט"ו שנים להסתלקותו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.
 
הילדים הגיעו אל רחבת הכותל המערבי, וזכו לפעילות אישית רבת-עוצמה של עליה לתורה - בטקס מושקע עם מדריכי בר מצווה וצוות מתוגבר של תמימים מישיבות חב"ד. מדריכות חב"דיות נמרצות קיבלו את פני האמהות והאורחות. כל אחד מחתני המצוות קיבל תפילין, טלית, סידור תפילה, כיפה מהודרת; דפי תפילה הוכנו לאמהות ולבני המשפחה, ואפילו סוכריות בשלל צבעים הוכנו להרעיף ברכה על ראשי החתנים...

את פני הילדים קידמו ברחבת הכותל: הרב הראשי לשעבר רבה של תל אביב יפו הגאון רבי ישראל מאיר לאו, ורב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, שלוחים ורכזי שטח שעבדו ועמלו להכנת הילדים לקראת שמחת הבר מצווה, וכמובן המארחים - הרב עמרם בלוי, מנהל החטיבה החינוכית בכולל חב"ד, חברי הנהלת כולל חב"ד: הרב זלמן דוכמן, הרב מנחם מענדל בלוי, הרב יוסף יצחק חיטריק, הרב שמואל ליפסקר והרב חיים גורביץ, וצוות חסד מנחם מענדל כולל חב"ד. לצד צוות המדריכות המסורות של חסד מנחם מענדל, קיבלה את פני האמהות הרבנית רחל וילהלם מכולל חב"ד.

המנחה הזכיר בחמימות את הנגיד החסידי הרב יוסף-יצחק גוטניק מאוסטרליה, תומך וותיק ומסור לכולל חב"ד במשך כל השנים.

בלשכת ראש הממשלה, התקבלה משלחת של ששה מחתני המצוות. מר נתניהו דיבר בהתרגשות רבה על הפרויקט הייחודי, בירך את חתני המצוות והודה לכולל חב"ד על הפעילות החשובה. אל הפגישה הצטרפו גם אנשי כולל חב"ד הרב בלוי, הרב ליפסקר והרב דוכמן, וכן הרב יצחק משען יו"ר ארגון "הבית המרכזי" בברזיל שהיו שותפים לפרויקט הבר מצווה, והרב זלמן וולף שעמל בכדי לתאם ולארגן את המפגש כמו גם את ביקור אישי הציבור הממלכתיים שנטלו חלק באירועי היום.
 
בשעות הקרובות תפורסם גלריה שניה, מחלקו השני של יום הבר מצווה - החגיגה הממלכתית המרגשת בבנייני האומה בירושלים, בהשתתפות מזכירי הרבי הרב בנימין קליין והרב יהודה לייב גרונר, רבני חב"ד, רבנים ראשיים, רבני ערים, שרים וחברי כנסת, ראש העיר ירושלים ועוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.