מערכת COL | יום כ"ג סיון ה׳תשס״ט 15.06.2009

בתי חב"ד בהתארגנות לקראת הקייטנות ומועדוני של"ה

ההרשמה לקייטנות חב"ד כבר בעיצומה. בעוד כשבועיים יפתח המחזור הראשון של הקייטנות, ובצעירי חב"ד משלימים את ההכנות האחרונות לפתיחת הקייטנות. בתי חב"ד בישראל קיבלו בשבוע שעבר את קטלוג "המרכז לעזרי שליחות" למפעלי הקיץ לשנת תשס"ט ● גם התחום הרוחני לא נפקד, ובקטלוג חוברות הדרכה מיוחדות ובהן תכניות מקצועיות ליישום במועדונים ובייטנות, וחוברות לילדים המשתתפים בפעילות ● כסיוע נוסף למפעילי הקייטנות התקיים בשבוע שעבר בארגון "שלוחים נט" מפגש מיוחד של מפעילי קייטנות לסיפור המלא
בתי חב
ההרשמה לקייטנות חב"ד כבר בעיצומה. בעוד כשבועיים יפתח המחזור הראשון של הקייטנות, ובצעירי חב"ד משלימים את ההכנות האחרונות לפתיחת הקייטנות. בתי חב"ד בישראל קיבלו בשבוע שעבר את קטלוג "המרכז לעזרי שליחות" למפעלי הקיץ לשנת תשס"ט.

באמצעות הקטלוג החדש יכולים השלוחים להזמין את תלבושות הקייטנה המסורתיות של חניכי קייטנות חב"ד (חולצה איכותית 2 צבעים) ואת כובע הקייטנה. בנוסף, שלוחים המפעילים קייטנות והמקיימים פעילות עם ילדים במהלך כל השנה, יכולים להזמין מארזי פרסים במחירים אטרקטיבים.

גם התחום הרוחני לא נפקד, ובקטלוג חוברות הדרכה מיוחדות ובהן תכניות מקצועיות ליישום במועדונים ובקייטנות, וחוברות לילדים המשתתפים בפעילות. וכדברי הרבי (התוועדות קיץ תשמ"ז) שבעקבות הפעילות במחנות הקיץ: "הילדים אחר-כך יביאו איתם לא רק מהאוכל של הקעמפ אלא גם מהלימוד שלמדו איתם, וההדרכה בענייני יראת שמים".

כסיוע נוסף למפעילי הקייטנות, התקיים בשבוע שעבר בארגון "שלוחים נט" מפגש מיוחד של מפעילי קייטנות, ובמהלכו דנו על צעדים לשיתוף פעולה בין השלוחים על מנת להביא להוזלת עלויות, ובצעדים שיש לבצע להביא לפיתוח תחום מפעלי הקיץ בעתיד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.