מערכת COL | יום י"א סיון ה׳תשס״ט 03.06.2009

קהילת חב"ד בצרפת: "שלמה קשור אלינו. חלק בלתי-נפרד"

אתר ynet מדווח בצהריים (רביעי) על המקורב לחב"ד, שהיה על מטוס הנוסעים שהתרסק באוקיינוס, כפי שפורסם לראשונה ב-COL ● "שלמה קשור לקהילת חב"ד והוא חלק בלתי נפרד מהקהילה היהודית בבולון. אנו עומדים בימים האחרונים בקשר עם המשפחה ומנסים לעזור. לשלמה, בן 40, יש אשה ושלושה ילדים שרק מחכים לשמוע משהו - עד כה לא שמענו כלום. המצב קשה", סיפר ל-ynet מיכאל סוצ'ר, משליחי חב"ד בצרפת לסיפור המלא
קהילת חב
בין 228 נוסעי טיסה 447 מריו דה ז'נרו לפריז, שהתרסקה לתוך האוקיינוס האטלנטי, היה שלמה אניג'ר, תושב העיר בולון-ביאנקור שבצרפת. בקהילת חב"ד בעיר, שבה אניג'ר חבר, קיבלו היום (ד') בתדהמה את הדיווחים על העדרותו.

המטוס, מדגם איירבוס 330-200, נעלם כארבע שעות לאחר ההמראה. ממשלת ברזיל אישרה הלילה כי שרידי המטוס נמצאו, ללא ניצולים. בעת ההתרסקות היו במטוס 216 נוסעים מ-32 מדינות, ו-12 אנשי צוות. בין היתר, נמנו עם הנוסעים שבעה ילדים ותינוק אחד. מדובר באסון התעופה הקשה ביותר בתולדותיה של חברת התעופה אייר פראנס, הקיימת זה 75 שנים.

"שלמה קשור לקהילת חב"ד והוא חלק בלתי נפרד מהקהילה היהודית בבולון. אנו עומדים בימים האחרונים בקשר עם המשפחה ומנסים לעזור. לשלמה, בן 40, יש אשה ושלושה ילדים שרק מחכים לשמוע משהו - עד כה לא שמענו כלום. המצב קשה", סיפר ל-ynet מיכאל סוצ'ר, משליחי חב"ד בצרפת.

"אתמול עוד הייתה להם תקווה, היום אני לא יודע. אני מעדיף לא לשאול. קשה להם לעכל שמישהו ידבר עליו כעל נפגע או משהו כזה, מצב רוחם קשה. עד כה פורסמו רק חלק משמות ההרוגים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.