מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשס״ט 24.05.2009

שלוחים חדשים שפותחים "אשנב לחב"ד" ● סקירה

אל מאות הערים והישובים בהם פועלים בתי חב"ד, הצטרפו בשנה החולפת עשרות  שלוחים חדשים שפתחו בתי חב"ד במספר ערים וישובים בישראל הפועלים במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד בישראל ● היום נביא את סיפורו של הרב יוסף יצחק כהן מכפר-חב"ד העומד בראש אירגון "אשנב לחב"ד" שמטרתו לפתוח צוהר – אשנב לחב"ד - לעולמה הפנימי של היהדות בכלל ושל חסידות חב"ד בפרט. האירגון פועל במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד לסיפור המלא
שלוחים חדשים שפותחים
אשנב – לחב"ד. בשתי מילים קצרות אלה מגולמת מטרתו של אתר אשנב לחב"ד, ובעצם של הארגון כולו: לפתוח צוהר – אשנב לחב"ד - לעולמה הפנימי של היהדות בכלל ושל חסידות חב"ד בפרט.

על מנת להשיג מטרות אלו, פועל אשנב לחב"ד במספר מישורים:

אשנב לחב"ד מארגן שבתוני אירוח בכפר חב"ד, במהלכם מתקיימים שיעורים בנושאי השקפה וחסידות ע"י מרצים מיוחדים של אשנב לחב"ד בליל ובבוקרו של יום השבת, נערכת סעודת שבת חגיגית בה נאמרים דברי תורה ומתוועדים לתוך הלילה, ובנוסף לכל אלה זוכים האורחים לביקור מיוחד במינו בבית אגודת חסידי חב"ד 770. עם תום השבת של אשנב לחב"ד יוצא האורח מלא וגדוש בתכנים יהודיים וחסידיים שמשנים את תפיסת עולמו לחלוטין ופותחים בפניו אשנב לחב"ד ולעולמה של החסידות. כמו כן האירוח והלינה הינם בבית התושבים בכפר וכך יוצא שבמהלך השבת נחשף האורח כבדרך אגב להווי היהודי בכלל ולעולמם הפנימי והמרתק של חסידי חב"ד בפרט.

בנוסף, הקים אשנב לחב"ד מערך גדול ומסועף של שיעורי תורה אשר ניתנים ע"י צוות תלמידי חכמים מסורים אשר שמו מטרה זו של הפצת תורה בראש מעייניהם. שיעורים אלה נערכים בכל חלקי היום וניתנים חינם לכל דורש.

ואם בכל אלה לא די, כחלק ממטרה זו של החדרת התורה והיהדות בכלל ופתיחת האשנב לעולמה של החסידות בפרט, הוקם אתר האינטרנט "אשנב לחב"ד", בו מרוכזים סרטוני הרצאות של טובי המוחות הוגי הדעות והמרצים החב"דיים מוגשים על מגש של כסף לצפייה . כמו כן אפשר למצוא באתר אשנב לחב"ד המון חומר בנושאים שונים הקשורים במישרין או בעקיפין עם יהדות ומהות החיים. אתר אשנב לחב"ד נערך ע"י צוות נבחר שהוקם במיוחד למטרה זו, והתכנים המופיעים בו נכתבים בכישרון רב וערוכים בטוב טעם, כאשר כל אשר נשאר הוא לפתוח את הפה ולטעום קצת מה"אשנב לחב"ד".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.