מערכת COL | יום י"ב אייר ה׳תשס״ט 06.05.2009

סלוניקי: השליח תיווך בפגישה עם המאמן האיראני

בשבוע האחרון נערכה בסלוניקי התחרות המסורתית של שחמט לילדים ונוער. השליח הרב יואל קפלן קיבל את פני הקבוצה שכללה את הורי הילדים ואת המנהל המקצועי יבגני. בימי שהותם בסלוניקי התארחה הקבוצה במרכז חב"ד ונהנו מארוחות כשרות ומהאוירה המיוחדת ● בתחרות זו השתתפו קבוצות מכל רחבי הגלובוס אשר כללה קבוצה מאירן. ביום האחרון לתחרות ניגש המאמן האירני לרב קפלן וביקש את תיווכו בפגישה עם חברי הקבוצה מישראל. "הילדים הם ההוכחה שהטרור והמלחמה הם לא הדרך", אמר לסיפור המלא ולתמונות  
סלוניקי: השליח תיווך בפגישה עם המאמן האיראני
בשבוע האחרון נערכה בסלוניקי התחרות המסורתית של שחמט לילדים ונוער. אל קבוצת הילדים מישראל התלווה המאמן האישי נפתלי בן פנחס שדאג ליצירת קשר עם שליחי הרבי הרב יואל ורות קפלן.

הרב קפלן קיבל את פני הקבוצה שכללה את הורי הילדים ואת המנהל המקצועי יבגני. בימי שהותם בסלוניקי התארחה הקבוצה במרכז חב"ד ונהנו מארוחות כשרות ומהאוירה המיוחדת.

בליל שבת נערך במרכז חב"ד קידוש וסעודת שבת שבה השתתפו חברי הקבוצה שהתרגשו ונהנו מכל רגע. למספר משתתפים זהו הפעם הראשונה שבה הם זוכים ומשתתפים בסעודת ליל שבת ובקידוש.

הילדים קיבלו את פרטי בתי חב"ד בארץ כל אחד במקום מושבו בישראל, שכך יימשך הקשר עם שלוחי הרבי. הקבוצה הגיעה להישיגים נאים כל אחד בקטגוריית ההשתתפות שלו בתחרות.

במפגש עם הרב קפלן השתתף גם השופט הישראלי בתחרות אלמוג בורשטיין, שנהנה מהמפגש המיוחד עם שליח הרבי.

מפגש עם הקבוצה מאירן

בתחרות זו השתתפו קבוצות מכל רחבי הגלובוס אשר כללה קבוצה מאירן. במשך ימי התחרות נשמר המרחק מתוך זהירות וחשש. אך למרבה הפלא ביום האחרון לתחרות ניגש המאמן האירני לרב קפלן וביקש את תיווכו בפגישה עם חברי הקבוצה מישראל. "הילדים הם ההוכחה שהטרור והמלחמה הם לא הדרך".. הילדים ומאמנם החליפו רשמים עם ילדי המשלחת האירנית ועם מי שזכה לתואר אלוף העולם (גילאי 7-10) הילד האירני.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.