מערכת COL | יום י' אייר ה׳תשס״ט 04.05.2009

שלוחים חדשים בכפר סבא: משפחת הרב קנייבסקי

אל מאות הערים והישובים בהם פועלים בתי חב"ד, הצטרפו בשנה החולפת עשרות  שלוחים חדשים שפתחו בתי חב"ד במספר ערים וישובים בישראל הפועלים במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד בישראל ● היום נביא את סיפורו של שליח חדש הפועל במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד המצטרף לשלוחים בכפר סבא: הרב מנחם מענדל קנייבסקי המפעיל את "קדם" מרכז לצעירים שביקרו בבתי חב"ד בעולם, ומשמש כמנהל אדמיניסטרטיבי של בית חב"ד ● הרב קנייבסקי מנצל את היכרותו מהשנים בהם פעל בשליחות בבית חב"ד בתאילנד, ומקיים פעילות עם צעירים וצעירות מכפר סבא ששהו בבתי חב"ד במזרח הרחוק  לסיפור המלא
שלוחים חדשים בכפר סבא: משפחת הרב קנייבסקי
צבא שלוחי חב"ד בישראל (ארכיון: COL) ● משמאל: הרב מנחם מענדל קנייבסקי

אל מאות הערים והישובים בהם פועלים בתי חב"ד, הצטרפו בשנה החולפת עשרות  שלוחים חדשים שפתחו בתי חב"ד במספר ערים וישובים בישראל הפועלים במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד בישראל.

היום נביא את סיפורו של שליח חדש הפועל במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד המצטרף לשלוחים בכפר סבא: הרב מנחם מענדל קנייבסקי המפעיל את "קדם" מרכז לצעירים שביקרו בבתי חב"ד בעולם, ומשמש כמנהל אדמיניסטרטיבי של בית חב"ד. השליח החדש פועל תחת בית חב"ד המרכזי בעיר בהנהלת הרב אהרן קנייבסקי.

בית חב"ד בכפר סבא הוקם לפני 24 שנים (בשנת תשמ"ה) על ידי הרב אהרן קניבסקי והוא מפעיל בית ספר ליהדות במסגרתו נפגש כל תלמיד בעיר לפחות פעם בשנה עם בית חב"ד, אירועים לחגים, קייטנות קיץ מהגדולות בארץ, בית חב"ד שוקק חיים בו מתקיימים מניינים מידי יום, וכן כ-30 שיעורים בשבוע. בנוסף מפעיל בית חב"ד מכון בר מצווה, חלוקת מזון לנזקקים, סדרי פסח ציבוריים, מרכז לקליטת עלייה ופעילות עם עולים חדשים.

הרב קנייבסקי מנצל את היכרותו מהשנים בהם פעל בשליחות בבית חב"ד בתאילנד, ומקיים פעילות עם צעירים וצעירות מכפר סבא ששהו בבתי חב"ד במזרח הרחוק. הוא מקיים פעילות שוטפת בחגים, ובחג פורים האחרון השתתפו במסיבת פורים כמאה צעירים יוצאי בתי חב"ד במזרח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.