מערכת COL | יום י"א כסלו ה׳תשס״ט 08.12.2008

012 סמייל נרתמה למען בתי חב"ד ברחבי העולם

אלפי דקות שיחה חינם נתרמו לבתי חב"ד בעולם, באמצעות חברת התקשורת 012 סמייל, כמחווה והזדהות לפעילות העניפה והחשובה של שלוחי חב"ד בעולם כולו, בצל האסון הכבד במומביי שבהודו ■ במכתב ניחומים מיוחד, הודיע על כך מר יעקב נדבורני, סמנכ"ל השיווק של 012 סמייל להרב משה קוטלרסקי, יו"ר מרכז השלוחים העולמי: "כאות הוקרה והערכה למרכזיותם של בתי חב"ד בכל מקום בעולם וכאות הזדהות עם האבל הקשה, החלטנו להעניק לבתי חב"ד אלפי דקות שיחה חינם לישראל", כתב מר נדבורני בהודעתו לסיפור המלא
012 סמייל נרתמה למען בתי חב

אלפי דקות שיחה חינם נתרמו לבתי חב"ד בעולם, באמצעות חברת התקשורת 012 סמייל, כמחווה והזדהות לפעילות העניפה והחשובה של שלוחי חב"ד בעולם כולו, בצל האסון הכבד במומביי שבהודו.

המתקפה הנפשעת במומביי שבהודו העמיד במרכז את המודעות לחשיבותם של בתי חב"ד ברחבי העולם. בתי חב"ד הפועלים במקומות רבים בעולם מהווים נקודות מפגש לישראלים ולמטיילים רבים בעולם. בתי חב"ד אלו על שלוחיהם, משמשים כתובת יהודית וישראלית לכל דבר למאות אלפי איש מכל השבטים והחוגים.

מתוך הערכה לפעילות חובקת עולם של שלוחי הרבי מליובאוויטש זצ"ל בהפעלת בתי חב"ד בעולם, החליטה חברת 012 סמייל להעניק אלפי דקות שיחה חינם שחולקו באמצעות כרטיסי חיוג לכל בתי חב"ד הפועלים ברחבי העולם.

במכתב ניחומים מיוחד, הודיע על כך מר יעקב נדבורני, סמנכ"ל השיווק של 012 סמייל להרב משה קוטלרסקי, יו"ר מרכז השלוחים העולמי: "כאות הוקרה והערכה למרכזיותם של בתי חב"ד בכל מקום בעולם וכאות הזדהות עם האבל הקשה, החלטנו להעניק לבתי חב"ד אלפי דקות שיחה חינם לישראל", כתב מר נדבורני בהודעתו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.